ememelie

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Emelie - 17 augusti 2009 18:14

Igårkväll var jag med Matilda, vi satt och nördade dator och bakade smulpaj med blåbär, mums :$ For hem ganska tidigt eftersom mamma och pappa skulle upp och jobba idag. Så jag, Anna och Emelie såg Borat, SÅ JÄVLA SJUK OCH SÅ JÄVLA KUNG! KLOCKREN! Sen satt jag uppe till cirkus 5 och kollade på tv och satt vid datorn.


Idag vaknade jag vid 12, elr ja, Anna väckte mig och jag vart inte glad kan man ju säga. Men jag tog det lugnt ett tag, sen duschade jag och drog iväg till stan och träffade Matilda! Vi gick runt och kollade, jag var VERKLIGEN tvungen att köpa skor, så jag panikköpte vita tygskor för mina svarta har gått sönder på alla sätt det går kan jag ju säga. Och nu för ett tag sen for jag hem och nu har jag ätit och sådär och nu sitter jag här i sängen med min älskade dator som äntligen har börjat funka bra! Ibland lagg, men jag gillar dig ändå.


Ikväll ska jag vara med min älskling, han har träning snart och efter det ska jag vara med han, blir hur bra som helst :* DU ÄR DET BÄSTA JAG VET ÄLSKLING (L)


NU ÄR DET SCRUBS PÅ TV! Och sen ska jag plocka ihop på rummet innan Linus kommer också, ingen får se mitt rum just nu bara pinsamt... JAJA, ha en bra kväll! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards