ememelie

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Emelie - 18 augusti 2009 14:14

Och just ja, jag glömde säga det. Den 20onde flyttar min syrra till London! Känns rätt tråkigt faktiskt, även fast vi bråkar... typ hela tiden. Men det kommer bli sjukt tomt, fast hon kommer få det kung tror jag!


Och jag! Jag börjar 9an, helt sjukt! Är inte alls tagg, men sista året på Sörböle, YEEEES!

Av Emelie - 18 augusti 2009 13:51

skolan börjar om om 6 DAGAR? Jag är djupt deprimerad.


jag har sjuuukt fucking ont i magen


jag har ont i halsen



DÖÖ

HEJ

Av Emelie - 18 augusti 2009 12:31

Vaknade nyss och har sjuck ont i halsen, FUCK! Pallar inte :( Men hursom helst. Kvällen igår spenderades med världens bästa älsklings Linus! Vi såg film, pratade massa och hade roligt :] MYS!


Nu idag vet jag inte vad jag ska göra. Men ska iaf in till stan och byta Tjejmilentröjan, blir nog nu snart för dom stänger 4 så. Kanske går en sväng på stan också då, är nog lika bra. Annars verkar det bli en hemmadag för mig om inget annat händer. Men det blir nog bra hursomhelst.


Nu sitter jag iaf och dricker varm chokokoklad och ser nåt smörigt toffelprogram på tv. Och nu ska jag vara social på msn, skriver mer sen! pz

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards