ememelie

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Emelie - 3 augusti 2009 17:11

Japp, fick ungefär.... JUST veta att det är träning idag, om cirkus 20 min så det blir att dra fram träningskläderna och brumma iväg till träningen. Har varken hunnit äta eller berätta för Matilda att det blir senare, FÖR HON SVARAR INTE? Vars fan haru tagit vägen kvinna? Smsa mig när du ser det här!


Så nu blir det att skynda sig!


FAN VAD ONT I MAGEN JAG HAR!

Av Emelie - 3 augusti 2009 16:13

Ska på c00pen med Matilda efter middagen och köpa grejs till ikv, nu äter jag en bulle med mjölk och sitter och lyssnar på musik. Nu ska jag gå ut ett tag och schteka.


Som sagt jobbar inte mina kameror med mig, med mobilen gör det och därav den dåliga kvallallan! Här är iaf dagens köp


Av Emelie - 3 augusti 2009 14:29

Mest på min Spotifylist idag:

1. Hold on - Lazee ft. Neverstore

2. Remembering Sunday - All Time Low

3. Unstoppable - Kat DeLuna

Av Emelie - 3 augusti 2009 12:55

Mamma väckte mig sisådär kvart i 10, sen for vi på stan och kollade runt litegrann. Köpte lite saker, och fick ännu mer :]


  • Svart linne/klänning - Gina Tricot(Ovanligt att jag handlar på Gina
  • Svart tubkjol - Indiska(Nu slipper jag snylta på Annas (Y)
  • Lackleggins - Bikbok(WOHO nyuppackade!)
  • Trosor - Åhléns
  • Quartet Eyeshadow SilverGrey Isadora 
  • Fransk manikyrset + ljusrosa nagellack L'Oreal Paris - H&M
  • Svarta vanliga tights - MQ

Tror att jag fick med allt där iaf, det mesta var nog svart... Men det är toppen iaf :D Ska försöka ladda upp några bilder också sen men mina kameror jobbar inte med mig... Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ska krulla håret också och sådär, sen ska kvällen styras upp!


Ja, till kvällen då. Den kommer nog spenderas på Falket med massa trevligt folk med bad och chill, det är bara att dra dit :D Fick nog snylta jordgubbar av Anna också om hon är snäll och ta med, SOFT! Hör av er 0768088507 :)


Nu ska jag iaf städa ihop på rummet, man ser inte ens mitt golv just nu... Inte ljuvligt, speciellt inte att städa upp det. Men måste göra det iaf, bädda och göra mys, funderar på att göra nån ändring där också... Men jag gillar mitt rum så mycke :( Men jaja, vi får se. Sen ska jag duscha, fixa naglarna och allt sånt. HÅLLER PÅ ATT SPARA UT NAGLARNA, måste klara det. Jaja, nu ska jag göra annat, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards