ememelie

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Emelie - 5 augusti 2009 21:17

Igår var vi och fiskade som sagt, ingen tur där alltså. Sen for jag och kollade på matchen med Matilda, vi träffade Jonte där så vi satt och pratade med han. När matchen var klar blev jag och Matilda sugna på Max, så vi bestämde med Linus, Agge, Viktor och Korre att vi skulle och äta, så det gjorde vi. Sen for vi till Rasmus hela högen där det var en annan hög och vi chillade och var ute och kolla lite film och sådär. Sen for jag och Linus hem till han och såg Pineapple Express sen sov jag över där. Vi steg upp vid 12 idag och sen gick vi broarna runt, tycker att det är värt applåder elr nånting, riktigt duktigt av oss! Sen for jag hem och Linus for och tränade.


Nu kom jag nyss hem från Svartröjnoret igen, fiske IGEN! Fick upp 5 fiskar, trodde jag aldrig jag suger! Men det var ju toppen iaf.


Nu ska jag hoppa in i duschen för Matilda kommer nog alldeles strax, sen hade jag tänkt fixa mina naglar också innan. Och sen smink, hår och allt det där, kommer nog ta ett bra tag! Så nu måste jag skynda mig, kameran är laddad nu så om ni har tur kommer det in några bilder för en gångs skull. Ha en kung kväll, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards