ememelie

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Emelie - 25 augusti 2009 22:32

Eftersom att jag skulle ha en hemmakväll ikväll så föreslog mamma att vi skulle hyra en film och se den, javisst. For till Hemmakväll och hyrde på mammas begäran Marley och jag, verkade typ vara en vanlig komedi. Jag satt och grät FLODER, vad i helvete? Har inte grinat så mycke på länge, PUSSY! Men jaja, pinsamt okej vet inte varför jag skrev det.


Imorn har vi skolfoto, vet inte vad jag ska ha på mig än, jobbigt bestlut, måste bestämma det ikväll iaf så det inte tar hela morronen imorn.

Har jätteont i halsen nu och kommer typ inte prata  nåt imorn elr ska nog inte röra på mig överhuvudtaget, jo okej det ska jag, men inte mycket, MÅSTE BLI FRISK! Nu ska jag se på tv och sen sova, SOV GOTT!

Av Emelie - 25 augusti 2009 18:55

Okej, helt ärligt börjar jag bli sugen på blogg.se. Bloggagratis är för cpstörda ungar som jag som inte fattar ett jävla piss av blogg.se. Skulle jag skaffa det så skulle jag nog behöva en personlig assistent elr liknande, så handikappad är jag. Får väl överleva med den här skithemsidan där man inte kan ladda upp hur mycket bilder man vill eller nåt, USCH.


Jag kan bara säga att jag är trött och förkyld, inte kul på NÅN front. Och imorn är det skolfoto? Vafan, vi har gympa före? Det är ju lyckat, bra tänkt där! Får väl ha med massa grejer till skolan och göra sig klar där ist, ojojoj.

Ska faktiskt bli kul att få skolkatalogen i år, myyyyycket att se...


Nu börjar mamma tvinga mig att göra en lista på vad som behövs till fjällen, känns jobbigt att börja med det nu, men vad gör man. Blir nog mest nudlar och Varma koppen Hallon Blåbär typ. Man pallar ändå inte laga mat när det typ snöar/regnar/blåser och det är minusgrader.


Nu ska jag fara till Hemmakväll och lämna igen filmerna som jag har hemma, har för mig att en av dom skulle vara inne igår? Men nu ska dom tillbaks iaf. Kanske hyr nån ny och sitter och myser hemma ikväll. Det känns redan som att man inte har nåt liv längre? Jag har inte gjort nåt på 2 DAGAR, det är ju fan sinnersjukt? Hur ska resten av terminen gå...?


Nu ska jag brumma iväg iaf, ha en mysig kväll (Y)

Av Emelie - 25 augusti 2009 15:29

Har varit i skolan idag och vi har haft lite mer som liknar lektioner idag, sveknska och idrott iaf. Vi har börjat jobba med teater som vi ska visa upp för 6orna på fredag, men då är jag inte här så, no need 2 work.


Är rätt förkyld så ska ta det lugnt idag/ikv tror jag. Skriver inte mer nu, är trött. Skriver mer sen!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards