ememelie

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Emelie - 13 augusti 2009 16:47

Datorn är JÄTTEFIN och den är helt super, bara en sak som inte funkar och det är msn... men det börjar säkert funka senare. Det är den enda jag är bitterfitta över annars leker ju Är helt galet kär i datorn och ska nog sitta resten av mitt liv. Näe men ni fattar. Har krigat med datorn sen halv 12 och nu var det dags för den att funka så det är ju gr8.


Ikväll.... ja, ikväll. Vi ska snart äta grillat, FLINTASTEK! Sån där god, som är kryddad och jättestor och god ni vet? Ja, precis en sån, sjukt gott! Men nu när jag har fått datorn kan dom använda det som ursäkt så jag kan hjälpa till hemma, dom lär göra det ikväll till middagen också. Och just ja, har glömt säga att jag är ensamt barn i huset nu! Eller ja, Anna är ju 19 så hon är inte så mke barn, men hon är i Göteborg just nu på WOW, alltså Way out West och bor på 4stjärningt hotell, skulle man inte tacka nej till va! Sjukt härligt.


Igår spenderades kvällen med, okej vänta nu för jag vill itne glömma nån: Linus, Viktor, Agge, Korre, Anton, Vera, Frida, Anna, Ida tror jag att det var, snälla döda mig om jag glömde nån! När vi kom dit så körde vi "Jag har aldrig", jättekul! Sen gick vi ner till älven och grillade, eller inte grillade, vi gjorde en brasa, men mysit var det! Sen for jag hem vid 1 kanske och det var apigt kallt.


Nu är jag SJUUKT hungrig och blir så jävla bitterfitta då så det är nog bäst att jag äter, skriver mer sen! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards