ememelie

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Emelie - 1 februari 2010 19:47

JAG HINNER INTE MED MITT LIV, ÅH! Hade tänkt hinna plugga matte, städa, duscha och äta ikväll. Nu har jag duschat och ätit. Mamma lär tvinga mig att sitta med matten i minst en timme, sen kommer det ta tills imorgon att städa. Typ. Jag känner mig så grymt stressad, så jag antar att skriva ett inlägg är lite... Avstressande, ungefär. Ska ta tag i mitt liv nu.

Av Emelie - 1 februari 2010 18:45

Kommentar till no one but you
Matteprovet är på fredag* :)

av erika Idag
JA, JAG VET ATT MATTEPROVET ÄR PÅ FREDAG, FÖR ER. Jag far som sagt till LONDON på torsdag, så om man tänker logiskt då, så är jag inte här då. ALLTSÅ gör jag matteprovet IMORGON. Så NEJ, mitt matte prov är IMORN***. Det är fult att vara översminkad.
Kom just hem, nu ska jag äta och städa rummet, ha en bra kväll.
Av Emelie - 1 februari 2010 16:07

Vi fick sluta 40 min tidigare idag, NICE!


Hur som helst så ska jag byta om nu, vid halv kommer Saras och hämtar upp mig. Sen bär det av till SRK, taggat! Hoppas att vi inte är så många där idag.


Senare ikväll, vad händer då? Jo, ska plugga till matteprovet som är IMORGON, hjälp. Sen städa rummet, jag ser inte mitt golv, eller min säng ungefär. Så ni kan ju förstå hur det ser ut. Och samtidigt som jag städar så ska jag plocka ut och välja det jag ska ha med mig till London. Brukar ju alltid bli för mycket, men hur som helst. Ska se om det är något jag ska ha tvättat eller så. Så det är ungefär det. Imorgon är sista skoldagen för mig i veckan, känns helt obeskrivligt bra.


Nu måste jag skynda mig och göra mig klar, skriver ikväll!


En bild som inte alls har något med inlägget att göra.

  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards