ememelie

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Emelie - 7 februari 2010 23:01

En jeans-skjorta, en mossa, ett skarp och underwear rikare. Imorn aer sista dagen har i London da man hinner gora saker. Vi far har ifran tisdag formiddag. Vill ni veta vad till exempel TreSemme-shampo kostar har? 20 javla kronor! 89 hemma? Det ar fan sjukt! Tankte kopa hem en laddning men mamma hindrade mig, far se om jag smyger ivag och gor det imorgon...


Nu har vi atit pa Nando's igen, supergott. Det har varit en jobbig dag och det aer det fortfarande. Sa nu ska jag strax duscha och sen se film med mamma och pappa. Anna aer hos Vito med allt folk och ja, sa hon kommer val hem inatt nagon gang.


Pa tisdag kommer jag hem! Vi ses!

Av Emelie - 7 februari 2010 19:40

Hemsk dag idag, verkligen. Rest in peace.


Vi for hem ganska tidigt till hotellet idag, vid 6 ungefar. Det har varit en jobbig dag. Vi har varit runt lite, pa Brick Lane bl.a Nu ska jag inte sitta mer vid datorn. Imorgon blir det mer shopping och Avatar.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards