ememelie

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Emelie - 10 februari 2010 23:03

Ja, ni fattar säkert vad det här inlägget kommer handla om. Det är ju Alla hjärtans dag på söndag, vad ska alla göra? Pratade både med Linus ikväll och just nu sitter jag och Rebecka och ungefär diskuterar hur man ska fira en Alla hjärtans dag. Det är svårt det här. Men vi får helt enkelt se vad det är som händer.


Kvällen spenderades hos Linus, han fick presenterna jag köpte till honom i London. Hoppas du gillade dom :$ Sen myste vi bara och drack the, från London till och med. Superbra kväll har det iallafall varit, tack älskling, du är helt underbar!


Imorgon är det nationella proven i svenska, del 2. Uppsats alltså, läskiga grejer det här. Har inte ens hunnit tänka på att vi skulle ha nationella när jag var i London, så det känns som att det här kommer helt från ingenstans. Men det är bara att göra bort det, fort var det gjort.


Nu är min plan att tvätta bort sminket, sen sova. Fast jag vet ju själv att det inte kommer hända förrän vid 1, men man kan ju alltid försöka. Så godnatt!

Av Emelie - 10 februari 2010 18:41

HAHA, Linus visade mig den här för ett tag sen och kom att tänka på den nu. En kille som har fel på stämbanden och är med i en live talkshow, och killen som leder programmet får skrattattack och kan inte sluta, haha jag dör!

Av Emelie - 10 februari 2010 17:18

Första bilderna från London kommer här! Oredigerade och allt, men orkar verkligen inte sätta mig och börja tjafsa med det eftersom att datorn redan nu inte jobbar med mig. Jaja, det blir mer Londonbilder sen, jag lovar.


Ikväll ska jag iallafall vara med Linus! Har saknat han massor, så det kommer bli hur kul och mysigt som helst att få träffa han. Har längtat supermycket! Nu ska jag försöka ta mig iväg från datorn som jag har suttit och kämpat med alldeles för länge, göra mig klar, sen förhoppningsvis fara iväg, ha en bra kväll!


Mat på Nando's

Jag och moder min på Giraffe  

Jag och Anna på bussen påväg, nånstans  


Sen här kommer det som dem flesta var sugna på fick jag höra idag, vad jag egentligen köpte där borta. Resväskan är inte ens färdiguppackad, men här kommer lite kläder och smycken. Har inte fotat allt och lägga in allt, men här kommer det iallafall. Har tagit nästan 1000 bilder, så ni kan tänka er hur lång tid det tog att lägga in allt på seghelvetesdatorn.


Halsband


Jeansleggings, eller ja, "Jeggings"  

Jeansskjorta

Linne med spets och sådant

Spetströja/klänning(?) med markerade axlar(Man ser knappt ärmarna, men tro mig, dom finns där)

Tjocktröja, supermysig!

Flanellskjorta

Leoväska

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards