ememelie

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Emelie - 11 februari 2010 18:41

Nationella proven i svenska del 2 är nu avklarad, känns skönt. Nationella var inte så farligt som man hade trott, det här klarade vi ju prima skinka?


Nu är cafeterian på Sörböleskolan pimpad med hjärtan överallt, imorgon kommer det spelas love-songs ur högtalarna och det blir kärlekslåtar med allsång på lunchen verkar det som. Det finns pussrutor och kramrutor och mistlar som hänger från taken, tydligen så firar vi Alla hjärtans dag så på Sörböleskolan.


Kom hem från musikskolan för ett tag sen, och nu äter jag grillad kyckling från Ica med pasta och sås, MAT! Ikväll... Ja, vad händer ikväll? Ingen vet. Kanske fara och träna om jag tar mig iväg, ingen skivstång var bokad så det blev inte det iallafall. Nu är jag planlös och framförallt rastlös. Ha en bra kväll.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards