ememelie

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Emelie - 3 februari 2010 23:15

Kvällen har spenderats med älskling! Vi har myst massa, pratat, sett tv, ätit glass och duschat. MYS! Kommer sakna han som bara den. Blir alltid på toppenhumör när jag är med Linus, så det kommer bli en bra början på den här resan!


Imorgon kommer taxin och hämtar oss 05.40 Alltså ska jag stiga upp 04:45. Är det ens värt att gå och lägga sig? Det är ju frågan. Sen flyger vi till Stockholm, och därefter vidare mot London och Heathrow. Om det nu inte blir nåt terrorhot eller något sådant, heerregud.


Ska försöka uppdatera medans jag är där borta, snylta lite på Annas dator, kanske lägga upp några bilder. Annars kommer bildbomb när jag kommer hem, och det är ju nice. Kamerabatteriet är på laddning och kameran är rensad, Canon EOS 450 åker såklart med på resan.


Vet inte om det här är sista inlägget jag skriver innan jag far, men tvekar på att jag kommer att orka skriva imorgon vid 5 på morgonen. Så alla får ha det toppenbra!


Bild på när jag dog nyss, jag är trött som ett AS.



Jag och Linus ikväll, PUSS  

  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards