ememelie

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Emelie - 23 februari 2010 21:17

Nu: Ansiktsmask och C-vitamin ansiktsbomb

  

Av Emelie - 23 februari 2010 20:26

Hej, hur mår ni? Jag kom nyss hem från spinning. Hade egentligen tänkt på aerobics, men ledaren var sjuk, så då blev det spinning istället. Nu är jag grymt trött och ska snart ta en lång dusch. Efter det blir det att äta mackor. Ikväll landade belgarna på Skellefteå flygplats, så imorgon kommer det vara en hel belgisk klass på skolan, kommer bli jättekul! Vi får även våra klasströjor imorn, kan bli spännande det med. Dock är det typ världens sämsta tryck på framsidan, det som är tänkt att vara KUL. Och vad ska jag ha för text längst ner på min tröja där bak? Haha, det kan ni lista ut med mitt första användarnamn på www.apberget.se som var Lollipop94, vilket jag tyckte var jävligt coolt. Då. Så det kommer stå lollipop på min tröja, och då vet ni av vilken anledning. Ni får kort på den imorn.

Nu väntar duschen!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards