ememelie

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Emelie - 20 februari 2010 20:49

Jag känner mig bara sur på allt. Hur går det till? Jag vet inte. Är sur på allt som rör sig, till och med det som inte rör sig. Underbart.

    

Av Emelie - 20 februari 2010 19:47

Om man är bloggare och länkar köpa aktiebolag och starta aktiebolag så skickar dom tydligen hem en biobiljett till en? Det satt ju inte fel!

Av Emelie - 20 februari 2010 19:31

Ikväll har jag varit på Coop en sväng med mamma, har även sett film och nu ligger jag och ser super-g. Snart ska Anja åka, tagga! Det är cirkus 3 st som har ramlat hittills, spännande. Funderar om jag ska se Melodifestivalen eller fortsätta se OS. Vi får se, jag HATAR Melodifestivalen, men det känns ändå lite tradition.


Imorgonkväll så har vi återträff med laget, eller ska man säga gamla laget? Finns ens laget längre? Det är väl det vi ska ta reda på imorgon. Det blir pizza och säkert massor av prat. Hoppas bara att det kommer dit folk nu så allt löser sig. Man saknar ju fotbollen så sjukt mycket!

  

Av Emelie - 20 februari 2010 15:37

Linus kom hit igår vid halv 9, hade en superkväll! Vi tog det lugnt, pratade och åt tårta. Han sov över här också, hur mysigt som helst! Sen steg jag upp 8 och delade ut bröd, i 30-grader. Sen blev det tillbaks till sängen och krypa ner bredvid Linus igen! Sen somnade vi om och steg upp före 10 någon gång, åt frukost, sen cyklade han hem för att han hade samling till match! Har haft en jättebra kväll, du är det bästa i mitt liv!


Idag har det varit en riktig sängliggardag, inte okej. Ska strax ta mig upp och duscha sen äta middag. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, har inte ens orkat planera något, så det får helt enkelt bli som det blir, känns rätt skönt. Ha en bra lördag!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards