ememelie

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Emelie - 17 februari 2010 22:29

Nu är jag helt slut i huvet. Har pluggat franska alldeles för länge nu, men vad gör man inte för bra betyg i 9an? Är jättetrött nu och kommer snart somna med ansiktet på tangentbordet.


Idag hade vi gympa med tjejerna från 9E, och killarna från våran klass och deras krigade ute på isen med skriller. Inne med tjejerna körde vi en fotbollsvariant som var superkul, och sen handboll. Det var nice. Efter lektionen var slut blev det snöbad, kallt som faen var det, men kalaskul. Resten av skoldagen är bara... inte intressant.


Nu sitter jag här, helt död framför datorn och ska strax gå och göra mig klar för sängen, vilket känns obeskrivligt frestande. Imorgon så är det en LÅNG skoldag, sen musikskolan och efter det skivstång och aerobics, tagga livet. Blir trött av att bara tänka på det. God natt.

  

Av Emelie - 17 februari 2010 17:37

Snart kommer pappa hem med skrov, gillar inte ens hamburgare, men klaga kan man ju ändå inte.


Skolan var dryg idag, ingen nyhet, sen cyklade jag hem och det var kallt som skit. Har bara legat och degat resten av dagen. Ikväll så blir det nog vänner. Ha en bra kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards