ememelie

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Emelie - 6 februari 2010 23:19

Annu mer uppdatering fran London-town. Har varit ute fran 10 idag, mina fotter ar DODA. Det ar komplicerat att shoppa har, det finns FOR mycket. Har sprungit runt som en galning idag och har anda bara hunnit Oxford Street. Har kopt for 12 pund, 12 PUND!? Na, nu javlar. Ska inte vara snal nu. Har mycket pengar kvar, och nu galler det bara att hitta tiden ocksa...


Pa eftermiddagen idag var vi och sag Michael Jackson-musikalen, HELT GRYM! Over 2 timmar lang var den, men sa javla vart det! Efter det for vi och at pa Nando's, min favoritresturang sen forra gangen vi var har.


Imorn ska vi till Brick Lane, shoppa shoppa! Det ar marknad dar, och Anna sager att det ar jattebra, sa jag hoppas pa det. Sen har jag ingen aning om vad som hander resten av dagen, mor min ville ga nagon "walk", men vi far se hur det blir med det. Pa mandag ska vi se Avatar pa Imax, och det kommer bli GRYMT.


Nu ska jag se film med Anna eller nagot tror jag, ha en bra kvall!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards