ememelie

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Emelie - 25 februari 2010 22:38

Fick skjuts hem från Linus, det är min lucky day! Eller kanske inte, fick bara skjuts för att jag fick punka på vägen dit. Kanske inte så lucky ändå. Hur som haver så tog jag mig till Linus på min punkiga cykel, vi har pratat massor och bara myst! Du är så sjukt bra, bäst i världen! Älskar dig mer än allt. Nästa torsdag, alltså exakt om en vecka, så har vi 1 år! Synd att det är på en torsdag, mitt i veckan... Så det blir att fira det mer ordentligt under helgen, då det förhoppningsvis blir att fara till Umeå och bo på hotell en natt om allt går som planerat! Kommer bli hur kul som helst! Längtar jättemycket!


Nu sitter jag och äter Ballerina Kladdkaka och dricker iskall mjölk, vad gott det låter? Hade aldrig provat den sortens Ballerina förut, men helt klart en favorit nu.


Jag är trött och jag taggar kock-duell imorgon direkt på morgonen när vi har HK, jag ska SLAKTA. Ur vägen. GOD NATT

Av Emelie - 25 februari 2010 19:45

Sitter och lodar mig. Kan man ens säga så? Sitter och degar i klasströjan och taggar en ISKALL cykeltur till Linus. JAG ÄR REDO! Ha en superkväll!

  

Av Emelie - 25 februari 2010 18:35

Har verkligen inte hunnit skriva något! Belgarna har kommit hit nu, dom är supertrevliga! Blir väl förhoppningsvis att vara med dom någon dag under helgen! Skolan rullar på och är tråkig som vanligt, imorgon har vi kock-duell på HKn!


Igår så gick jag och Matilda till Coop efter skolan, sen tillbaks till skolan och då kom mina föräldrar och hämtade oss. Sen for vi hem till mig och bara pratade och spelade massa piano och gitarr, sjöng och tog massor av kort, bilderna kommer in ikväll, vare sig ni vill se dom eller inte. Jag tror inte att ni vill det. Men det var sjukt jävla kul att vara med Matilda igen, har saknat dig som ett cp i en burk!


Nu har jag varit på musikskolan, ätit och nu sitter jag vid datorn för första gången på ett bra tag. Somnade vid halv 10 igår ungefär, hade så sjukt ont i huvudet och mådde bara allmänt dåligt, så det var bara skönt.


Ikväll ska jag vara med Linus, känns som att det var ett tag sen! Så det kommer bli hur bra som helst, han har träning till halv 8, så ska till han vid 8! Kriga i kylan, fast det är ändå inte spårat kallt längre, så det funkar nog! Nu ska jag äta en BAKELSE!

Av Emelie - 25 februari 2010 18:35

Har verkligen inte hunnit skriva något! Belgarna har kommit hit nu, dom är supertrevliga! Blir väl förhoppningsvis att vara med dom någon dag under helgen! Skolan rullar på och är tråkig som vanligt, imorgon har vi kock-duell på HKn!


Igår så gick jag och Matilda till Coop efter skolan, sen tillbaks till skolan och då kom mina föräldrar och hämtade oss. Sen for vi hem till mig och bara pratade och spelade massa piano och gitarr, sjöng och tog massor av kort, bilderna kommer in ikväll, vare sig ni vill se dom eller inte. Jag tror inte att ni vill det. Men det var sjukt jävla kul att vara med Matilda igen, har saknat dig som ett cp i en burk!


Nu har jag varit på musikskolan, ätit och nu sitter jag vid datorn för första gången på ett bra tag. Somnade vid halv 10 igår ungefär, hade så sjukt ont i huvudet och mådde bara allmänt dåligt, så det var bara skönt.


Ikväll ska jag vara med Linus, känns som att det var ett tag sen! Så det kommer bli hur bra som helst, han har träning till halv 8, så ska till han vid 8! Kriga i kylan, fast det är ändå inte spårat kallt längre, så det funkar nog! Nu ska jag äta en BAKELSE!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards