ememelie

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Emelie - 22 februari 2010 20:47

Spanglish började just på 3an, har inte sett den förut, så ska nog se en bit av den. Den verkar helt okej iallafall. Sen ska jag hoppa in i duschen och sova, jag är jättetrött... God natt!

Av Emelie - 22 februari 2010 19:01

Vill ha, vill ha, VILL HA! Beställa?

Har varit på stallet, det gick bra. Nu är jag grymt hungrig eftersom att jag inte hinner äta middag innan jag far iväg dit. Så nu blir det lasagne och vitlöksbaguette, heter det så? Aja,mamma sa något iallafall. Imorgon har jag sovmorgon, känns bra. Och sen skidor på idrotten. Alltså skidor...Orkar inte. Jag är förbannat skolless just nu, vill bara sluta och få sommarlov.


Vad gör man ikväll då? Ingenting. Bara ta det lugnt och sova, ungefär. Medans många andra sitter och är nervösa över att en belgare ska bo hos dem som anländer imorgon. Det ska alltså komma en klass från Belgien som ska bo hos några från 9B och franskagruppen under ca 1 vecka. Jag är inte en av dom, känns lite tråkigt, men what to do. Det blir nog trevligt iallafall.  Nu har jag tänkt äta, försök stoppa mig!

Av Emelie - 22 februari 2010 07:57

Börjar om... 20 min. Ska fara om ungefär 5 minuter hade jag tänkt mig, hur bra jag lyckas lär vi märka. Är klar för att fara i allafall! Här är "Vad jag har på mig idag"-bilder, ja. Jag taggar inte skolan på något sätt, vill bara lägga mig i sängen och dö. Eller i allafall sova. ÄSCH, skriver när jag kommer hem!            

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards