ememelie

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Emelie - 1 april 2010 17:31

Fräsch nagellacksfärg från H&M, väntat? Nej. Sjukt snyggt är det!

Blev en snabb sväng på stan, som stängde 5... Träffade först Anna och Joel, sen även Linus och Matte. Vandrade runt lite och pratade allmänt. Sen hämtade pappa mig och nu ska jag strax äta middag. Ikväll är planerna lite oklara, får se vad som händer egentligen, blir nog kanske att vara med Rebecka! Hockey är det ju iallafall, men vet inte om jag orkar se det. Ska hur som helst göra mat nu.

Av Emelie - 1 april 2010 14:55

Bild från Cissis blogg! Vi var och åt lunch på Tatung efter vi slutade skolan, jättetrevligt. Dock inte utsikten mot busshållplatsen om ni förstår vad jag menar tjejer. Efter lunchen gick jag och Sara runt lite och kollade, sen gick vi hem. Träffade Alex på vägen också.


Nu har jag absolut inget att göra. Vill gå mer på stan... JAG VILL SHOPPA. Men jag måste verkligen spara pengar nu, inte för att det kommer gå men försöka går ju alltid. Har inte tänkt sitta mer vid datorn för tillfället, så får skriva mer senare.


Och bilderna är egentligen inte dålig kvalla, jag vet inte vad som hände när jag la in den.

 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards