ememelie

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Emelie - 11 april 2010 23:02

Nu är det 50 dagar kvar tills jag flyttar om allt går som planerat! Känns inte spårat länge nu faktiskt. Lägenhet mitt i stan, alltså näe, jag kan inte förklara mina starka känslor för denna händelse. Det är ganska många som har frågat hur läggan ser ut, men folk får helt enkelt vänta och se.


Jag känner att jag fortfarande inte har blivit pigg sen fredagen, är ungefär ett känslomässigt vrak eller något, haha. Så nu ska jag lägga mig och sova hade jag tänkt. Imorgon är det skola igen, inget efterlängtat. Godnatt!

Av Emelie - 11 april 2010 19:23

Dagen har bestått av att sola i massor, städa och äta mat ungefär. Och inte för att glömma moppekörning! Grymt härligt väder var det, 7+ i skuggan och i solen var det ju bikinivänligt, riktigt nice! Skön sista dag på påsklovet, imorgon börjar allvaret om. Eller ja, mycket händer imorgon kan man väl säga! Min älskling fyller ju år! Hoppas du får världens bästa födelsedag, älskar dig massor! Sen har jag sommarjobbsintervju och ridning, sen mattepluggande på kvällen. Skulle gärna vilja hinna träffa Linus och gratta honom med det är lite om tid både för honom och mig tror jag. Hur som haver så ska jag iväg till Coop nu och köpa något, sen ikväll ska jag fortsätta städa rummet och se en film, dvs bara ta det lugnt. Vi städar inför husvisningen på tisdag, ska hit och snoka då ;) Ha en skön kväll!


  

Av Emelie - 11 april 2010 12:53

For till Viktor igår där han, Linus, Agge, Kim, Rebecka, Antonia och Erik var. Jag och Rebecka gjorde en fin kaka utan recept och bjussade våra fina vänner på. Blev dans, film och just innan jag skulle fara det vanliga på tvn. Trevlig kväll som vanligt!


Nu vaknade jag alldeles nyss, skönt att sova ut. Äter lunch och sen ska jag gå ut och sola på altanen. 7+ i skuggan är inte fy skam! Förövrigt kanske det blir premiärtur på moppe idag haha! Nu ska jag inte sitta mer vid datorn, ha en härlig dag!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards