ememelie

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Emelie - 14 april 2010 23:44

Sitter uppe med ett glas O'Boy och väntar på att klockan ska slå 12, spännande va? Haha kan inte fatta att jag sitter och väntar på det, men jag vill verkligen veta. Hoppas bara att hemsidan funkar bra nu och att man tar sig in och kan kolla, annars kommer jag bli väldigt arg.

Av Emelie - 14 april 2010 21:42

Just ja, pratade med Julia idag om navelpiercingen. Ska och kolla upp det på måndag och se om jag måste ta ut den eller inte. Sen får jag se om jag orkar ta om senare, vill ju verkligen ha det! Men vi får helt enkelt vänta och se. Har hört att det tar förbannat ont att ta om, men sånt får man väl också ta.


Ikväll ska jag då sitta uppe till 12 och kolla om jag har preliminär-kommit-in på musik. Herregud vad nervös jag är, även fast det bara är preliminärt. Kommer börja gråta vare sig det är ett ja eller ett nej, mina känslor kommer ta över. Haha näe men som sagt, klockan 12. Lär bli antingen ett lyckoinlägg eller ett emoinlägg, haha herreguuud vad nervös jag är!

Av Emelie - 14 april 2010 20:26

Idag har jag haft en toppendag verkligen. Efter skolan for jag och hämtade upp Linus, vi tog med fika och satt i solen vid älven, jättehärligt och mysigt. Senare for vi till Dallas och åt middag, där träffade vi Ida och Kostas också som redan var där och åt. Efter Dallas for vi hem till Linus, han packade sina träningsgrejer och han fick sina presenter, vi var kvar där ett tag och sen for vi hem till mig och bara tog det lugn, pratade lite och myste. Han for för ungefär en halvtimme sen och jag har haft en sjukt bra dag, hoppas du också har haft det älskling! DU ÄR DET BÄSTA JAG VET, älskar dig och kommer alltid göra det, det vet du!

  

  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards