ememelie

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Emelie - 20 april 2010 23:23

Är förbannat trött just nu, har ingen aning om varför jag fortfarande sitter uppe. Jag taggar shopping imorgon! Ibland tycker jag synd om mig själv att jag inte bor i en stad som London, Stockholm, Göteborg eller ja, vilken storstad som helst. Tänk shoppingmöjligheterna där? Skellefteå är bara inte kul alltså. Kommer det något snyggt till affärerna i stan, av de få affärerna som har snygga kläder, så tar plagget antingen slut, eller så har halva stan det plagget. Det känns ju nästan bara lite tragiskt. Men man får väl göra sitt bästa för att hitta guldkornen i denna lilla håla.


Nu har jag tänkt göra mig klar för sängen, imorgon väntar ännu en dag av den otroligt spännande temaveckan, det är ju bara ljuvligt... Hoppa från ett tak. GOD NATT

Av Emelie - 20 april 2010 18:30

Har inte varit hemma mycket idag, inte långa stunder iallafall. Hade tänkt hinna en sväng på stan men det hann jag verkligen inte, även fast jag har fått barnbidraget... Men imorgon blir det av!


Har ju som sagt temavecka i veckan på skolan, vilket inte är så kul. Och imorgon har estetarna konsert på dagen och jag vill dit SO BAD. Men antagligen att det inte fanns plats för Sörböle där. Kommer nog fara dit ändå. Ikväll har jag inte direkt några planer, funderar på att inviga nya joggingskorna och fara ut och springa. Kändes som rätt ikväll. Ja, det är väl ungefär det jag har att säga, inte mycket mer i varje fall. Får skriva mer senare helt enkelt!  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards