ememelie

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Emelie - 18 april 2010 22:54

Och jag som hade tänkt lägga upp minst en bild per dag, klarade mig ju bra!


Ikväll blev det spontanmiddag på Frasses med folk, sen ut en sväng och prata och efter det for vi till Linus och körde MarioCart Wii. Sen for folket från Linus och jag var med honom själv, vi spelade spel, pratade och myste. Jag är så sjukt lycklig med dig, du är det absolut bästa i mitt liv! Jag älskar dig så otroligt mycket och det kommer jag alltid göra, du är så underbar!


Kom iallafall just hem, fick gå till Frasses från Linus och hämta moppen, sen köra hem. Idag annars så har jag varit på Solbacken och stan med päronen. OCH GISSA VAD, jag köpte ny mobil! Så underbart, min gamla är inte ens brukbar längre, men tack för tiden, du har varit underbar. Vissa gånger. Så nu har jag geekat mobil idag känner jag, men den fasen går väl över sen.


Nu har mamma tänkt tvinga mig att läsa Thérès Raquin, inte hela såklart men 50 sidor hade hon tänkt sig.(Och nej jag har inte valt den och lånat den frivilligt, det är skoljobb.) Men det känns ENDAST jobbigt just nu, så jag tänker glo på en film istället och njuta av sista helgkvällen. Förövrigt så har vi temavecka i veckan=inga vanliga lektioner, kan inte klaga! Ha en skön kväll!

Av Emelie - 18 april 2010 12:27

Fick höra det som hände igår med Sandra och Mathilda, krya tjejer!♥


Nu kan jag meddela att jag har vaknat, ätit och ska snart kanske fara iväg till stan med mamma, eller så far jag själv helt enkelt. Måste dock skynda mig eftersom att stan stänger 4, panic. Och nu säger mamma att jag måste gå ut med Mio före, jag kommer inte hinna, där sprack den ideén. SEN SKA JAG VARA MED LINUS IDAG!♥ HA EN BRA DAG!

Av Emelie - 18 april 2010 01:22

Hämtade Rebecka strax efter...7 kanske? Sen for vi till mig, jag duschade och gjorde mig klar, sen skulle vi fara på trevligheter hos Sandra! Jättetrevligt folk därborta och kvällen slutade med nattmat och att jag skjutsade hem Rebecka också, kallt men nu är jag hemma! Gör ingenting och längtar efter sängen. IMORGON SKA JAG VARA MED MIN ÄLSKLING, längtar så grymt mycket efter dig! Så min plan är att sova och få tiden att gå så fort som möljligt fram tills imorgon.GOD NATT!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards