ememelie

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Emelie - 21 april 2010 21:15

Har en fruktansvärd sak att erkänna. Jag köpte INGENTING på stan idag. Jag förstår inte vad som har hänt med mig? Har jag blivit sparsam? Det tvekar jag ju på. Hittade jag något snyggt? Ja, massor, så varför köpte jag inget? HAR INGEN JÄVLA ANING! Är i VÄRLDENS behov av en nu väska, alla mina är sönder och har hål in i fodret eller vad man säger. Och över till den omtalade baseball-jackan som just nu verkar finnas i varje stor bloggares garderob. Hittade på Gina idag och dom var grymt sköna! Favoritfärgerna är ju röd/vit och marinblå/vit, frågan är då bara vilken man ska ta. 249:- går den på så det går väl inte klaga, blir perfekt när det börjar bli varmare ute. Får se om jag kilar tillbaks till stan imorgon och köper en. VILKEN FÄRG TYCKER NI? Antar att alla vet hur dom ser ut.


Idag var jag och kollade på estetarnas konsert, träffade allt trevligt folk från Brännan och det var nice! Konserten var bra men vet dock fortfarande inte om jag ska välja musik eller inte. Resten av dagen har bara besått av slappande och kollande på Anna Anka söker Assistent, roande.


Imorgon är det matte nationella igen, jag har inte längtat kan jag ju direkt berätta för er. Herregud jag kommer inte klara det.


Nu ska jag hoppa in i duschen och rengöra efter navelpiercingen. Hoppas på att det ska superläka och vara läkt innan sommaren, men vi vet väl alla att det inte kommer hända... Hur som helst, livet går vidare! Ha en skön kväll!


     

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards