ememelie

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Emelie - 28 april 2010 15:18

Fick sluta tidigare idag, ljuvliga känsla. Onsdagar måste ju vara den slappaste dagen på veckan, 4 lektioner men dock massor med hål.

Kom iallafall hem för ett tag sen och nu sitter jag och gör ingenting. Har fått 2 frågor och den ena var vilket program jag använder när jag redigerar. Jag har två stycken program, GIMP 2 och Photoscape, båda går att ladda hem och är funkar verkligen bra, inte avancerade och det passar ju mig. Sen var den andra att någon tyckte att jag bara hade lagt in outfit-bild en gång i hela mitt liv typ, och vad ska man säga, grattis till mig det stämmer. Är inget fan av att ta outfit-bilder, men för er skull så får ni outfit-bilder idag.


Nu ska jag spela piano och öva på låten som jag ska spela upp på musiken, sen kommer Linus hit strax tror jag, längtar! Ha en bra dag!

  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards