ememelie

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Emelie - 13 april 2010 23:50

Imorn ser det ut att bli en fullspäckad dag, gillas! Tänkte bara säga godnatt och sov gott!

Av Emelie - 13 april 2010 19:33

Säger bara tack gud för det jag just insåg. Våran klass far till Göteborg den... 9onde juni tror jag att det var, och det betyder alltså att jag kan köpa min drömavslutningsklänning i kära Göteborg, det kan ju inte bli mer passande! Känns helt underbart att slippa köpa min klänning på någon affär som Gina och sen träffar man resten av tjejerna från skolan som har exakt samma klänning, inte fräsigt. Så nu äntligen kan jag skaffa min drömklänning inför skolavslutningen då man går ut 9an, kan ju inte bli bättre! Sen är ju den stora frågan, ska man köra på vit som alla andra oftast gör, eller ska man vara alternativ och ta nån fräsig snygg färg? Värt att fundera på.  


Nu ska jag iväg en sväng på Coop innan kvällens tv-program börjar! Åh, moppe känns för nice.

Av Emelie - 13 april 2010 18:29

Okej har inte hunnit skriva något idag eller sitta vid datorn över huvud taget. For till musikskolan vid 3, kom hem igen vid 4, städade klart och for och åt på Sibylla med päronen. Sen 5 har vi varit ute och kört med bilen och väntat på att visningen skulle bli klar, SNÄLLA ATT HUSET BLIR SÅLT! Vill så gärna bo i lägenhet! Dock så gillar jag vårt hus, det är jättefint, och badkaret må ju vara det bästa. Men vi får väl se hur det kommer gå helt enkelt.


Ikväll har jag inga större planer, plugga franska och matte, sen såklart se Dating in the Dark, Desperate Housewives och Cougar Town. Imorgon ska jag fira Linus om allt går som planerat, ni får höra mer senare om

det!

     

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards