ememelie

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Emelie - 8 april 2010 17:53

Okej idag har man inte åstadkommit mycket känner jag. Ska ducsha nu och sen göra lite mer ingenting tills jag ska vara med Linus. Har haft så lite att göra idag att jag har räknat ut att det är 54 dagar kvar tills jag flyttar till lägga! Var ju hos Mathilda igår och då kände man verkligen hur nice det ska bli att bo mitt i stan, nära till allt! Så det är bara ungefär 1½ månad kvar, inte illa! Nu blir det som sagt duschen för mig!

Av Emelie - 8 april 2010 13:57

Kan inte bara den här klumpen i min mage försvinna, är för less på den nu.


Vaknade rätt sent, har inte orkat göra något speciellt hittills så det får fortsätta vara så. Är ensam hemma och det är rätt skönt ibland, är ändå på så dåligt humör så. Känner att jag bara vill döda, nån. Nu ska jag ta tag i mitt liv, ha det bra.

Av Emelie - 8 april 2010 02:09

Var med Sandra och Mathilda ikväll, jättekul! Vi har mest chillat och pratat, varit på Karamelltåget och ja, tagit det lugnt. Riktigt nice kväll! Nu sitter jag bara och halvsover vid datorn och försöker hålla igång pratet på msn även fast sängen lockar. Imorgon har jag inga planer på dagen(sova), sen ska antingen jag sova över hos Linus imorgon eller han hos mig, vi får väl se. Orkar inte skriva längre just nu, det får bli imorgon. Kan säga att min ilska har börjat gå över under kvällen, underbara vänner! ♥

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards