ememelie

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Emelie - 17 april 2010 18:28

Nu sitter jag och gör ingenting. Ikväll ska jag vara med Rebecka och det är oklart vad vi ska göra, men ska fara och hämta henne hur som helst på min svarta pärla, och sen får vi se hur det blir helt enkelt!

  

Av Emelie - 17 april 2010 11:34

Haha alltså glasögonbilden... Bilderna är från Annas och Rebeckas blogg! Det var grymt kul igår!


Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske en sväng på stan som det brukar bli för mig på lördagar har jag märkt och sen får vi se vad som händer senare. No panic! Ha en härlig dag! Inte för att det kommer gå för att det SNÖAR. Åh...

    

Av Emelie - 17 april 2010 01:00

Har haft en jättebra kväll som väntat! Den spenderades med AnnaS, AnnaW, Rebecka, Frida, Celina och Antonia. Vi har pratat nästan hela kvällen och bara ja, pratat och kollat på stjärnorna. Man blir verkligen på toppenhumör av er!


Nu sitter jag och fryser som ett as, moppe hem från Mobacken i minusgrader är inte kul, speciellt inte i skinnjacka och vantar som inte hjälper. Längtar efter att bara få lägga mig i sängen under duntäcket och bara sova. Näe, nu säger jag god natt!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards