ememelie

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Emelie - 10 april 2010 18:53

Haha ojoj, önskar man inte bara att man var någon annanstans ibland? I sure do!


Ikväll vet jag seriöst inte vad jag gör, är förbannat trött, har sovit ett litet tag nu. Får se om jag orkar ställa mig i duschen och ta mig iväg och vara med nå pojksnopps eller om det blir en hemmakväll. Har inte mycket mer att skriva nu, är så seg idag.

Av Emelie - 10 april 2010 14:18

FRIDAS BILDER! Förlåt att jag snattar!

          

Av Emelie - 10 april 2010 10:31

Haha, oj vilken kväll(natt). Jättetrevligt var det iallafall, även fast man hade sina stunder om man kan säga så. Trevligt folk och allting sen sov vi ju över därborta. Och jag kan ju säga att det blir nog sova nästan hela dagen för mig, är inte taggad på något annat ungefär. Så nu ska jag packa upp mina grejer, sen blir det sängen och bara ligga och dö ett litet tag. Får se om det blir några bilder, har dock bara bilder från början av kvällen, men får se om jag snattar bilder från någon annan. Ha en bra dag! Säkert bättre än min, haha.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards