ememelie

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Emelie - 2 april 2010 18:42

Bild från idag! Det ser ut att bli en hemmakväll ikväll. Se film och bara mysa. Om inget annat i närheten händer så blir det så. Imorgon är det vanlig dag och affärerna stänger inte tidigt, så det blir nog en tur på stan på förmiddagen, och hinna vara ute massor såklart om det är bra väder! Sen vet jag inte inför kvällen, oklart fortfarande. Nu ska jag göra annat än att sitta vid datorn, vilket jag har gjort sen middagen.

 

Köpte förresten ansiktsrengöring idag som luktar jättegott och den är verkligen jättebra! Är på jakt och kommer vara tills jag hittar den perfekta hudvårdsprodukten, en som man använder upp snabbt och köper en ny direkt den tar slut för att den är så bra. Den ska hittas!

 

Av Emelie - 2 april 2010 18:19

Har ni hört förresten att det ska öppna en frisör där Sense var förut? Dvs i Coop-ingången. Klippning ska kosta 350 kr och dom ska sälja billiga hårvårdsprodukter. Undra hur det kommer gå? Dom öppnar 3/5!

Av Emelie - 2 april 2010 17:40

Idag har jag varit på Coop, sen på någon affär och kollat på duschkabiner. Jag är så sjukt taggad på lägenheten! Nu är det mindre än 2 månader kvar, inte länge! Det kommer bli en Ikearesa under maj eller slutet av april,  blir grymt! Nu ska jag äta middag och ikväll har jag inga planer, hemmakväll kanske? Vi får se vad som dyker upp.

  

Av Emelie - 2 april 2010 15:06

Kan det bli bättre? Sitter på uteplatsen med datorn i knäet och solar. Hey soulsister spelas ur högtalarna och solen skiner, livet leker. Mio ligger och solar vid fötterna. Snart är det sommar! Det rinner vatten längs gatan nu, så nu börjar snön försvinna!


Ska sitta ute ett tag till och se lite Desperata Hemmafruar! Ha en härlig dag!

Av Emelie - 2 april 2010 14:24

Favoriter just nu för mig!


              

Av Emelie - 2 april 2010 00:15

Rebecka kom hit vid halv 7. Jag kämpade med att "laga" någon slags mat i en halvtimme, det blev väl... gott. Förstår inte vars mina talanger har tagit vägen? Vi såg hockey och pratade ett tag, sen när vi kände för det så vandrade vi till Elias, där han och Pontus var. Blev mest sitta och stirra i väggen där. Haha, näe men sen gick vi vidare till Pontus för att spela spel, kort blev det. Jag är dominant på det området. Jag och Rebecka for därifrån 12, så nu har hon farit hem och jag har tagit mig hem jag med.


Nu väntar något gott, förhoppningsvis. Ska se en film och sova. Imorgon är det fredag och jag har inga planer. VAD HÄNDER GOTT FOLK? Skriver imorn.


BÄST ♥    

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards