ememelie

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Emelie - 5 april 2010 16:35

Har just varit på Maxi, hittade salvan, så nu hoppas jag att det blir bättre. Såg förresten Kissies lyxiga bantningspiller "Äppelcider" där också, finns för 92:-för er som känner peppen!


Ikväll ska jag vara med Rebecka och AnnaW, vi ska ut på äventyr och det kommer bli super. Innan det ska jag duscha, äta och hjälpa mamma städa upp lite i garaget, ha det bra!

  

Av Emelie - 5 april 2010 13:36

Vaknade av en alldeles för pigg hund för ett tag sen, sova ännu längre hade varit grymt skönt. Päronen har farit iväg och köpt en ny damsugare och jag gör... ingenting. Hade tänkt duscha och göra mig klar för att fara till stan men den verkar stänga 4 och jag kommer inte ens hinna till det känner jag.


Vad händer ikväll förresten?



Av Emelie - 5 april 2010 01:30

Har haft en grymt rolig kväll! Linus kom hit strax före 8, vi blev lite lata med att fara iväg någonstans, så vi bestämde oss för att bara vara hemma. Vi har varit ute på äventyr,myst massa, spelat spel, pratat skrattat och lyssnat för mycket på Manboy(vilket inte var frivilligt från min sida, varför lyssnar du på den Línus?) Han for nyss härifrån hur som helst, önskar att han skulle stanna här, kom hit jag vill inte sova ensam!

Jag kan inte ens beskriva hur lycklig du gör mig, det pirrar i magen när jag tänker på dig. Du är det bästa som finns!


Nu väntar sängen, är inte speciellt trött faktiskt så det lär väl bli att sitta uppe alldeles för länge och sen vara trött som ett as imorgon. Men det kan det vara värt, kanske. God natt hur som helst!

Bild från London i brist på andra bilder

     



Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards