ememelie

Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Emelie - 1 juni 2008 20:13

Jag solade vid 4 på gräsmattan med Mio och buusa lite med han. Sen for jag på match, vi spelade inte bra tycker jag men bra jobbat ändå :) Nu ska jag se lite tv å sådär, här är en bild på Mioobubben.

Av Emelie - 1 juni 2008 15:28

Nu har jag varit med Stina ett tag, vi var på Solbacken och åt glass osv :] Och ikväll äre match mot Myckle/Medle, vi ska kicka deras butttts. Hoppas att vi ska ha dom nya tröjorna, men det kommer vi nog itne att få ha för att vissa aldrig är på träningen och inte kan fixa med tränarna. Och sen en annan sak, dom som håller på med desperat uppmärksamhetsökande där man publicerar saker som att man ska ta sitt liv. Man kan itne skriva så för varje motgång man har i sitt liv och säga att andra inte har det värre, det finns många som har problem som inte andra vet om som är FETT mycket viktigare och värre än annat. Snälla sluta bara, man kommer verkligen ingenstans med det.


Nu har det verkligen blivit sommar, 23 grader. Helt underbart. JUST JA. Jag skulle lägga in en bild från discot med min, Matilda och Richards trofeér B-).

Sjukt vad fräsiga vi är ;D Imorn är det iaf spanarutbildning och genrep i Landskyrkan, SAMTIDIGT! Ska pendla mellan så gott som det går iaf med Yaoska ;) Men nu ska jag inte sitta vid datorn mer, CYYYAAA

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards