ememelie

Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Emelie - 22 juni 2008 20:06

riktigt bäst

Av Emelie - 22 juni 2008 18:17

Nu har vi haft match, vi spelade bra i första. Sen i pausen blev den kris för vi hade ingen målvakt. Jonna hade stått den första byggande på att Sara skulle stå andra, men då ångrade hon sig så hon ville inte stå längre.  Så då hade vi tänkt köra utan målis men då fick jag stå ist -.- Jag släppte in 2 mål. Snopp! Vi förlorade med 3-2 till dom. Bra jobbat ändå, sry att jag sabbade ;D Jag är jävligt mätt så jag orkar inte äta nån midddag. Har nog tänkt fråga om jag kan vara med Linus. Vi får se :D Skriver mer sen!


/ememelie

Av Emelie - 22 juni 2008 11:52

Vaknade typ halv 11 av att det åskade utav helvetteettt. Så jag drog på mig kläder och sprang ut och försökte fota en blixt med det kom inga :( Så jag fotade molnen ist (A) Sen såg jag tv och åt efter det. Idag har jag match, om det inte blir inställd av regn/åska eller nåt. Sen ska jag vara med nåra :) Nu håller jag iaf på att ladda in bilder som jag ska redda.


Hur naturlig är du?

Du har....
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
( ) Fondation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
totalt : 8

Du ...
(x) Använder locktång/plattång varje dag
(/) Använder fondation varje dag /ute bland folk
(x) Använder mascara varje dag /ute bland folk
( ) Använder kajal varje dag /ute bland folk
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( )Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag/ tar bort sminket med
( ) Använder hårinpackning varje dag
(/) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad
totalt: 4

Du har...
(x)Tonat håret
( )Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen
totalt : 2

Totalt: 14

5-15 Naturlig som naturen
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö

20-25 fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka. Bara plast

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards