ememelie

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Emelie - 9 juni 2008 21:59

You touch my skin
Change the mood I'm in
Teach me how to fly
Just by looking in my eyes
Every word you say
Sets my heart on fire
Every move you make
Takes me higher
I get so high up here
When I touch the sky

Suddenly I see
How great my life can be
Sailing in the wind
With you my love
Every day is brighter

Av Emelie - 9 juni 2008 21:39

10 favoriter:
Färg:
Blå!
Mat: okej, jag är inte alternativ nu men typ tacos=)
Band: Queen!
Film: HAHAH Mr. Beans Holiday förtjänar en plats här!
Bok: Oj, Gömda av Liza Marklund
Sport: Fotboll!
Årstid: Sommar!
Veckodag: Lördag!
Glassmak: Choklad är fortfarande favoriten!
Tid på dygnet: typ8/9 nån gång=)

9 för tillfället:
Humör:
Glad :D
Smak: smak? drack nyss vatten så...
kläder: tröja och tights
Bakgrund: London ;D
Nagellack: inget, ska snart måla svart till Punk-outfiten till imorn :D
Tid: 21.44
Omgivning: Ett stökigt rum?
Irritationsobjekt: Ont i vaden

8 första:
Bästa vän: Sthina Lindberg!
Screen name: HAHA ingen aning :O
Husdjur: en guldfisk som hette Bullen tror jag :O

Piercing: hål i öronen ;)
Förälskelse: haha, om det är den RIKTIGA så är det Linus.
Musik: Britney Spears - Hit me baby one more time

Bil: HHA GAMMTOYOTAN<3
Kyss: eehehhe

7 senaste:
Cigarett: har inte hänt
Mat: nån biff elr dylikt
Dryck: vatten!
Biltur: Hem från matchen :D
Kyss: hm, eh, onsdags tror jag :D
Spelad låt: The Scientis - Coldplay
TV-program: Fotboll om det gills?

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
näe...
Brutit mot lagen: jaoapaoap
Blivit arresterad: nääärå ;)
Badat naken: ahah, faktiskt inte :O
Varit med på TV: HAHA NORSK TV FTW
Kysst någon du inte känner: nää :D

5 nej tack:
Kläder:
slimmade leatherpants ger mig rysningar...
Mat: potatisburgare :(
Musik: radiopop
Dryck: varm coke
Personlighetsdrag: dryg! :S

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
var med stina, sandra och richard :D
Du kan höra just nu: nån låt på youtube
Du inte kan leva utan: kärlek
Du gör när du har tråkigt: typ sånna här långa dryga listor, elr tv ;D

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Linus
Du tycker om: ååh, sluta, vännerna förövrigt
Du inte gillar: inga namn...

2 val:
Kaffe eller te:
typ te, kaffe smakar halvbajs
Vår eller höst: höst

1 önskan: HEMLIG

Av Emelie - 9 juni 2008 21:06

For till stallet 20 i 5, fick välja hästar själv så jag tog Kompiisch. Vi red fritt, sen fick vi hoppa och sen barbacka ;D Sen drog jag hem, bytte om till match och for och spelade mot Myckle/Medle. Förra gången förlorade vi med typ, 3-1? elr 3-2? Kommer inte ihåg, men vi förlorade iaf. Nu spelade vi lika. 4-4. BRA JOBBAT TJEJER! Och STOORT tack till 95orna, bra spelat tjejer=) Det gick sjukt mke bättre med astman också, perfaa. Imorn har vi match mot Morön borta, då peppar vi om girls. Men nu ska jag äta middag ahha (A) PUSS 

Av Emelie - 9 juni 2008 15:14

King dag :D :D :D. Vi hade SO på morronen, städade skåpet, IQtest, sen hade vi engelska där vi såg film hela lektionen. Sen hade vi lunch. Sen franska där vi fikade och var ute och körde Burträskbingo på franska ;) Och jag tryckte upp en Mumsmums i Pontus ansikte, jag blev poppis av lärarn... nat. Sen hade vi skolkör i en timme där vi fick glass och Kexchoklad :D  Sen slutade jag, cyklade hem och gick ut med Mio, sen bakade jag en sockerkaka till ikv. Nu ska jag snart på ridning, sen typ nästan direkt till matchen. Stresssssss. Nu ska jag fixa klart kakakakakakakan puss

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards