ememelie

Alla inlägg den 7 juni 2008

:D

Av Emelie - 7 juni 2008 22:52

Nu har jag badat första gången, okej jag vet att jag inte är först, men det var sjukt kul ;D Jag, Yaoska Richard och Elias for till Falket och badade där :D Richard och Elias hoppade från bryggan och jag och Yaoska sprang i :D Hade egentligen tänkt vara med Linus ikväll, men han kunde inte så då blev det dettta ist. Sen for vi till Richard och såg "Liftaren" som Yaoska hade med sig. Den var bra, men ingen rysare (A) Nu har Anna farit till Spanien i 3 veckor. Kommer att bli tomt, det är sjukt länge om man egentligen tänker på det, hon kommer hem den 29onde, och jag far den 1 till Tibro. Hinner knappt träffa henne ju. Nu har iaf mamma pratat med Sandras mamma och allt är klart för resan! Nu ska jga inte skriva emr, har tappat räkningen på blogginlägg idag. Här är iaf en låt som jag har lärt mig på gitarr och den är fettbra.

?

Av Emelie - 7 juni 2008 17:26

Inbillar jag mig bara det...?

Av Emelie - 7 juni 2008 15:26

1. Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat. tillräkligt med ljudenergi för att värma en kopp kaffe.
2. Isbjörnar är vänsterhänta.
3. Den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord.
4. En gris-orgasm vara i 30 minuter.
5. Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen.
6. Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.
7. Kattfiskar har 27.000 smaklökar.
8. En gurka innehåller procentuellt mer vatten än vad Atlanten gör.
9. Utan färgmedel är Coca-Cola grönt.
10. Det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp mot himlen.
11. Råttor förökar sig så fort att inom 18 månader skulle två råttor kunna ha mer än en miljon ättlingar.
12. Det är större risk att en champagnekork dödar en människa än en giftig spindel.
13. Om man nyser för hårt, kan man skada ett revben.
14. Kvinnor blinkar nästan dubbelt så ofta som män.
15. Eskimåer använde kylskåp för att hindra att maten fryser.

:D

Av Emelie - 7 juni 2008 12:20

Look up to the sky and see time passing by

Hold back your tears, it's hard, but try

Look down at the ground and see a flower grow high and pride

A long life to come that we'll have to ride

You will be broken down to the bottom

But then you'll find your way back, you'll find your way back

Real, true and faithful love is hard to find

But when you have it, you wouldn't let it go for anything in the world

It will break you heart and tear it apart

But when you find that special person, it's all worth it :D



Av Emelie - 7 juni 2008 10:35

Hur gammal är du om fem år?

19 ;D

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Family

Hur lång är du?

174

Vilken är den senaste filmen du sett?

Mr. Beans Holiday ;D

Vem ringde du senast?

Vet inte

Vem ringde dig senast?

Mamma

Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Nån vaken? :)"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sms!

Är dina föräldrar gifta eller skilda?

inget

När såg du senast din mamma?

Nyss

Vilken ögonfärg har du?

Grööna

När vaknade du i dag?

halv 9

Vilken är din favoritjulsång?

Rudolf med röda mulen säger vi som.

Vilken är din favoritplats?

på fotbollsplan

Vilken plats föredrar du minst?

skolan

Var tror du att du befinner dig om tio år?

London, elr Cape Cod

Vad skrämde dig om natten som barn?

monster under sängen

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

nån som skrattade på Stinas mobil (A)

Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär

Hur många kuddar har du i sängen?

3

Hur många landskap har du bott i?

1!

Vilka städer har du bott i?

Skellhell

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor

Är du social?

Jaao

Vilken är din favoritglass?

Noggggger

Vilken är din favoritefterrätt?

Chokladmousssssse

Tycker du om kinamat?

Jaaa!

Tycker du om kaffe?

näh!

Vad dricker du till frukost?

Annanas/apelsin juice ;D

Sover du på någon särskild sida?

mage?

Kan du spela poker?

jaaaaa ;D

Är du en beroendemänniska?

typ :O

Känner du någon med samma födelsedag som din?

näe :(

Vill du ha barn?

vet inte :O

Kan du några andra språk än svenska?

engelska, franska ;D

Har du någonsin åkt ambulans?

tror det :O

Föredrar du havet eller en bassäng?

båda funkar bra ;D

Vad spenderar du helst pengar på?

shoppa, allt möjligt

Äger du dyrbara smycken?

näe :P

Vilket är ditt favoritprogram på tv?

ååh, vilken lång lista det skulle bli, jag vill inte välja

Kan du rulla med tungan?

jaa ;D

Vem är den roligaste människan du känner?

Javet inte ;D

Sover du med gosedjur?

nej!

Vad har du för ringsignal?

jag vet inte :O ska kolla

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

det tror jag säkert ;D

Vad har du närmast dig just nu som är rött?

den röda lampan under musen

Flirtar du mycket?

näe

Kan du byta olja på bilen?

HAHAHA NEEJ!

Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nää ;D

Vilken var den senaste boken du läste?

Gömda

Läser du dagstidningen?

haha näe:D

Prenumerera du på någon veckotidning?

nej :D

Dansar du i bilen?

hur ska man gör adet? :(

Vilken radiostation lyssnade du till senast?

RIXFM FTW!

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

tågtider ;D

När var du i kyrkan senast?

i måndags på genrep ;D

Hur länge har du campat som längst i ett tält?

typ 1 ;D

Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Mamma!

Av Emelie - 7 juni 2008 09:43

Det blev inte Linus idag iaf... Men men. Anna far till Spanien ikv, så det blir väl att följa till Destination Bastuträsk och vinka av henne, och 24 dagar senare vinkar dom av mig. Hera Skellhell och hej Sandra, Tibro och Göteborg. Inatt spårade jag och anna med hårspray och smink, wiii. Men jag ska inte skriva mer nu, puss

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards