ememelie

Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Emelie - 27 juni 2008 09:51

Igårkväll var jag och Stina på stads, det var typ igna där :O Hursom helst vi gjorde inte så mycket. Vi kollade på väskor och det slutade med att Stina köpte en svart en=)  Det är ett stånd där alla väskor kostar 100, kolla där! Mittemot norra Åhlénsingången ungefär=) Sen pratade jag med Linus och efter det skulle vi gå till Icatorget, men kl var 3 minuter över 9 så dom hade stängt... Då kom Stina på att Karamelltåget hade öppet till 10 så vi gick dit :) Vi köpte lite godis och började gå, vi gick förbi Frasses och vi kunde inte motså....... Så vi delade på en liten Pommesmeny (A) Sen gick vi och hämtade cyklarna och cyklade hem. Har jobbat hos pappa idag med, men bara 1 och en halv timme. Så nu är jag klar med det och har en bra kassa inför Tirbo :) Ikväll kommer Haparandafolket och jag och mamma ska laga nå mat också. Imorn ska jag vara med Linus(L) Och på söndag kommer Anna hem :D:D:D:D:D:D  Men nu ska jag måla bron (A) Skriver mer senare!


/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards