ememelie

Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Emelie - 26 juni 2008 17:53

Jobbade hos pappa idag med till halv 12. Sen for jag hem och gick hem och gick ut med Mio. Sen satt jag lite vid datorn och städade här sen for jag till Stina sen in till stan med henne. Vi gick ett tag med Per och Jesper. Sen Gick dom till Team så vi gick till karusellerna och träffade emassa folk. Sen gick vi och åkte emd Linus, Matte, Dajmen osv :D Också var vi där ett tag, sen for vi hem och åt middag. Linus och dom har träning ikv, så jag kanske ska vara med han efteråt, men jag och Stina ska tillbaks ett tag också =) Imorn ska jag jobba på morron, sen kanske gå litte på Stads, sen kommer Haparandafolket hit och vi ska äta middag osv :) Det blir kul :D Dom ska på semester med husbilen, så dom kommer förbi :D Sen vet jag inte vad jag ska göra på lördag. Men på söndag kommer Anna hem iaf med Fred :D Sen måndag är dagen innan jag far, men jag far på kvällen på tisdag så jag behöver inte packa förren på dan då. Vill hinna vara med Linus mer innan jag far iaf! Sen ska jag nog vara med Stina nån mer dag också. Ska ladda upp med godis osv inför tågresan. Okej, det här gäller alla! Från och med Tisdag kl 18.00 Ska alla BOMBAAAAAAAAAAAAAA mig med sms. Okej? Bra. Svarar på allt om inte min cpmobil laggar. Sen far jag den 12 till CROOAATIIAA :D 35 grader varmt där, soo long vita jevlar ;D Vi ska bila ner till Sthlm den 12 på kvällen för flyget går därifrån =) Men jag ska inte skriva mer nu.


0768088507 -  BOMBA!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards