ememelie

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Emelie - 12 juni 2008 15:14

hade inget attt göra efter jag hade varit ute med Mio, så jag var jättealternativ och fotade daggkåpor som är det nog lättaste och mest okonstnärliga saken som man kan fota, men har man inget att göra så gör man vad som helst. OCH GUESS WHAT. Det har slutat regna nu, solen halvskiner och himlen är blå. Kan det bli bättre!? Ja... Varmare, men aja, det här blir bra :D Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen klä på mig, fixa smink och frisyren så nu hinner jag inte skriva meer :D PUSS

Av Emelie - 12 juni 2008 11:33

FAN OM DET REGNAR IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skolavslutning som sagt var och det suger, för det regnar. ÅÅÅÅÅÅÅH. Hursom helst, vaknade för ett tag sen, har sett lite TV och ska snart och köpa blommor.  Känner absolut ingen pepp på att gå ut i det här fittvädret. aja, skriver mer sen, hejdå......................

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards