ememelie

Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Emelie - 28 juni 2008 19:29

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

:D

Av Emelie - 28 juni 2008 00:37

Efter lunch for jag och Stina till stan, jag skulle ta ut pengar och timing. Linus, Agge, Korre och Viktor var på samma ställe :D Vi gick ett tag med dom sen ville Stina äta en macka på Subway så vi gick dit. Sen gick vi ett litet tag till sen for vi hem. Jag hjälpte mamma lite med maten och vid 7 kom Haparandafolket :D Vi träffade dom senaste gången i feb när Mio var på tävling där. Vi har ätit emassa gott iaf, jag och Kristin har spelat lite gitarr sen såg vi "Walk the Line". Den är sjukt bra. En riktig snyftare kan jag tänka mig för dom som lätt börjar gråta till filmer. Det handlar iaf om den legendariska musikern Johnny Cash och hans livslånga förälskelse till June Carter. Verklighetsbaserad också, jag gillar sånna filmer bättre än andra, dom känns verkligare. Sevärd kan jag lova. Var inte egentligen så sjukt peppad på att se den. Men det blev nästan en favorit kan man säga. Imorn ska jag vara med Linus :D Jag far på tisdag, skulle vilja vara med han så mycket som möjligt egentligen innan jag far. Har smsat lite med Sandra idag vi försöker planera vad vi ska göra :D Skara och Skövde blir det iaf. Jag hoppas på Göte och Liseberg också. Men nu ska jag slagga, är SÅÅ trött, har gått upp 7 tre dagar på raken. Säng och ett mysigt täcke nu tack! Så nu är jag slaggarN!


/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards