ememelie

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Emelie - 13 juni 2008 23:11

Nu har jag varit hos tandläkarn imorse och mina tänder är klara, men dom har inga tider förrän efter sommarn att ta bort den så jag måste på en till koll före det och kolla så att inget här hänt under sommarn. Den 22 september ska den bort:) Det är typ 3 månader kvar, men nu äre iaf bestämt och det känns sjukt bra att den ska bort! 1½ år med en tågräls i käften, snygga tänder känns lovely ;D Ikv har jag varit med Stina, Sara, Elias, Jonte och Navid. vi träffade emassa people på fotbollsplanen typ Emma, matti, krull, emil, adam, stoffe osv=) Så vi var där ett tag, sen for vi hem till mig och var här ett tag osv. Imorn äre Joypeak och Vitbergs öppnar också. Vet inte vad jag ska fara på, men vi får se. Det är typ ingen som ska på Joypeak men aja, får väl ringa runt och höra om det är NÅT roligt folk som ska dit. Om det är jättebra väder drar jag nog på vb, men ändå Joypeak, faan. Nu ska jag inte skriva mer iaf, ska inte sova så länge imorn tror jag. PUSS

Av Emelie - 13 juni 2008 14:15

Cyklade in till stan och åt lunch på Pompei med pappa, det tog rålång tid att få maten och när den väl kom var det ett stort hål i min pizza :( Thnx.Sen gick vi till Icatorget där bjöd dom på ett glas Jokk :D Sen cyklade jaghem och började planera ikvällen med Sandra, det blir grill på falket troligen, ring om du vill joina 0768088507



Av Emelie - 13 juni 2008 09:14

Har inte fattat att det är sommarlov än... Det är helt sjukt :O Jag börjar 8an. 7C ska bli 8C, och vi är inte yngst på skolan längre :'). Aja, det gick bra med kören, vi sjöng emassa låtar och sen sa vi hejdå till klassen och tog kort. Sen var det 9ornas tur att ha skolavslutning, vi sjöng där också. Sen gick jag ut och väntade på Linus, 10 månader! Han kom cyklande och sen sa han: "Vad fin du är!" Jag har världens finaste kille, du är bäst :')! Sen skjutsade pappa oss till mig, vi såg fotboll osv, sen for han för han hade skolavslutning tidigt idag. Jag fattar inte varför man har så tidigt, jag har alltid haft på kvällen iaf :O Nu har jag varit hos tandregleringen och mina tänder är klara nu men dom hade inga tider att ta bort den före sommarn, så jag ska på en koll efter sommarn så inget har blivit sämre sen tar jag bort den den 22 september :D Känns länge, men nu skaren bort. Idag blire väl kompisar elr nåt, ska äta lunch på stan med pappa tror jag för mamma har avslutning. Nu ska jag inte skriva mer, jag lägger in några bilder här :)

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards