ememelie

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Emelie - 2 juni 2008 22:03

7 dagar kvar i skolan. UNDERBART. Sen äre Joypeak den 14nde, fast Vitbergs öppnar samma dag. Så jag har lite beslutsångest över vad jag ska fara på. Jag missade Joypeak förra året så jag vill typ dit i år. Men nu ska jag sova, jag är slaggarN med stort n på slutet. Pusssss

Av Emelie - 2 juni 2008 19:08

Imorse drog jag till Nordanå på spanardag och kollade på film i en halvtimme, sen for jag och Yaoska till Landskyrkan och hade genrep inför skolavslutningen :D Sen for vi tillbaks, men Yaoska stannade där så jag skjutsade Alice tillbaks till Nordanå, där gjorde vi klart filmerna som dom andra spelade in och sen bjöd dom på lunch på DALLAS. Jag älskar våra spanarledare<3 Sen efter det for jag tillbaks till skolan och hade gympa, vi hade softboll som var sjukt svårt och jag såg ingen logik i spelet förrän i slutet. Sen hade vi svenska med Cax, sen slutade vi med att sjunga för Jessica som fyller år idag OCH Jesper också, CONGRAATZZ! Nu ska jag iaf vara med Yaoska som skulle damsuga sen komma hit, och Jesper som också ska komma :D MEN nu äre så att Yaoska inte ska komma:] Så då kommer Stina ist :D Men nu ska jag itne dryga dator längre PUSS

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards