ememelie

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Emelie - 23 juni 2008 22:19

Var och åt lunch på stan med mamma pappa och mormor. Sen har jag typ inte gjort nåt. Det blev inget med Linus och Elias. Men vi skulle se film osv imorn ist. Funderar på att gå på stan imorn och kolla lite på rean, men jag kan inte spendera nå pengar för jag måste verkligen ha till Tibro. Det jag ska inskaffa är iaf Cheap Monday jeans, som inte finns här i stan, förutom på Doris? Tror jag iaf. Så det ska vi in och köpa i Skara :D Jag sitter och funderar på om det är nåt som jag måste fixa innan jag far. Förutom godis och sånt shit till den otroligt roliga tågresan i 14 timmar ENSAM. Hoppas jag inte hamnar i nån knarkvagn som jag har hört lite historier från nära och kära heheheheheh.  Imorn ska jag måla bron och tjäna litte mer money. Sen ska jag se film med Linkee och elias :D SEN PÅ ONSDAG Stadsfesten. Ska inte och kolla på nån konsert men jag ska iaf åka den värsta karusellen. OJA säg till om nån vågar joina. Vilket ingen gjorde förra året. Fjollor. JAG SKRIVER MER IMORN PUSS!


/ememelie

Av Emelie - 23 juni 2008 14:28

När jag har tråkigt gör jag sånt här


Har du en bra relation till dina föräldrar? Typ

Gillar du att betala räkningar? Jag betalar inga räkningar

Har du koll på din ekonomi? Nu har jag typ det :D Fast i vanliga fall nej.

Har du vunnit pengar nångång? Njaae

Spelar / tippar du på nåt? Näe

Har du något synfel? Nej :D

David Bowie eller Beatles? Beatles

Vet du vad ordet paradoxal betyder? Ska man veta det?

Världens fulaste ord? aha,jag vet inte (A)

När du svär; vilket ord använder du då? Alla

Världens vackraste ord? jag har verkligen ingen aning

Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika / vårdpryttlar? Nae

När rengjorde du din ugn senast? Never

Har du läst Angeligue / Kitty böckerna när du var ung? Haha ja :D

Berätta om det värsta du varit med om: haha jag vet faktiskt inte :O

Är du social? Ja :D

Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Det beror på

Vad är det mest romantiska du vet? Vet inte

Vet du vad emotionell instabilitet betyder? Ja

När något går sönder blir du: Förbannad

När du gör dig illa blir du: sur/ledsen?

Gråter du ofta? hah vad är ofta? vet inte

Har du problem med ilska?  nae

Vilken är den bästa känslan du vet? Kär? :D

Är känslor svåra att förstå sig på ibland? Njäe

Värsta jobbet du haft? haha, rensa ogräs :(

Trivs du på ditt jobb/utbildning nu? Skolan?!? kan man trivas där???

Om du fick vrida tillbaka tiden en gång; vad skulle du förändra då? emassa

Använder du nagellack? Nae

Favoritmärke/favvofärg? haha va?

Hur mycket pengar lägger du på kosmetika / hudvård? Int så mke

Hur ofta dricker du alkohol? Aldrig

Går du på krogen ofta? 14 bast, lycka till

Vad samlade du på som liten? Grodor

Har du kvar samlingen? Tror det

Hur många gånger har du flyttat? En

Gick du på dagis alt. dagmamma? Dagis

Har du koll på din dator eller fixar nån annan med den? jag är inte super  hightech

Favoritrestaurang? Alltså, max är gott :]

Favoritcafé? stigs? (A)

Har du slagit någon nån gång? JAA

Om ja; skämdes du efteråt? NEJ

Vad anser du om värktabletter? hah vet inte :D

Tror du antidepressiva mediciner är beroendeframkallande? Hur ska jag veta?

Kan du spela nåt instrument / vilket? Sax och gitarr

Om nej, vad skulle du vilja kunna spela? Piano ;D

Tror du att det finns kräkmedel i systemets sprit? nae

Vad får dig illamående? Magsjuka

Tipsa om en bra hemsida: www.youtube.com

Cool person / personer på nätet: haha vet itne

Trodde du på tandfen som liten? Jaoja

Hur mycket vatten har du druckit idag? inte så mke :)

Om jag skulle ge mig själv en egen present nu vad skulle det vara då? Pengar

Får du blommor ofta? Nej

Köper du blommor ofta? Nej

Har du gröna fingrar? Nej :O

Tycker du att man är konstig som bara har en växt? vet inte =/

Om du fick en önskan uppfylld här och nu just i detta ögonblick skulle du önska dig: hemlis

Brukar du låsa dörren när du är hemma? Ja

Är du kreativ? Ibland

I så fall; inom vad? random shitt

Läste dina föräldrar sagor för dig som liten? Ja

Hade du en bra barndom? vene

Gillar du att fiska? Jodå, bara man får fisk=)

Om du fick införa en ny helgdag vilken dag skulle du då välja och varför? Ingen aning :)

Gillar du kakor, tårta och bullar? JA

Vitsen med fettfri majonnäs? Ingen

Vad har du i din frys? Mat?

När brukar du gå och lägga dig? För sent

Har du några särskilda kvällsrutiner? tttvvvv

3 saker du gör varje dag och som du ABSOLUT inte kan skippa en endaste dag: äter, sover, andas?

Ensamhet är: tråkit

Är pengar något som är viktigt för dig? Ja

Om du jobbar; är du nöjd med din lön? Jag jobbar inte

Tycker du det är känsligt att prata om pengar / ekonomi? Nej

Lånar du ut pengar till vänner / bekanta? Helst inte

Kan du sjunga? Njae

Hur firar du helst jul? Som vanligt?

Vad är viktigast under julen för dig? Att alla är tillsammans och umgås och att gud blabalbala, nae julklappar!

Vilken julmat är den godaste? kötbullar.....

Brukar du ge nyårslöften? Ja,fast jag håller dom aldrig

Önskar du ibland att du var någon annan? ja

Känner du dig ouppskattad? haha, varför

Finns det vissa saker som du inte kan berätta för någon? Ja

Tror du att folk pratar bakom din rygg? Ja, det får folk göra så mycke dom vill=)

Känns det någonsin som att folk är avundsjuka på dig? vet itne

Kan du åka skidor/snowboard? skider

Använder du smycken? Det händer

Favoritsmycken: vet itne... nå örhängen med

Smycke du bär varje dag: inget

Det finaste smycket du fått är och från vem? Ett guldarmand av pappa

Om du skulle få åka till en storstad imorgon; vart skulle du vilja åka då?  New York

Har du tågluffat? Om ja; var det kul? Naedet har jag inte

Har du en favoritmugg du alltid dricker te el. kaffe ur? Näe :D

Ditt favoritte är: vet inte, te smakar bajs

Äger du en digitalkamera? Ja

Om ja; vad är det för märke? Olympus Camedia SP-550 UZ

Besöker du bibblan ofta? nae

Om du lånar böcker; Är du bra på att lämna tillbax böcker i tid? Nae

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du först vid? Fönster

Hur ser det ut utanför fönstret just nu? Det regnar  :(

Om du ska ge bort blommor, vad väljer du? Vet itne...

Har du någon gång haft på dig pyjamas ute bland folk? ja

Säger du chokladboll el. negerboll? Negerboll

Är du troende? Nej

Är du feminist? Näe

Hur mycket surfar du på webben per dag / vecka? För mycket

Har du en favoritmöbel i ditt hem? Sängen!

Vad tycker du om Alla Hjärtans Dag? Funkar :)

Firar du påsk? Halverst

I ditt påskägg vill du helst få ... Godis!!

Är du romantisk? typ :D

Vilken är den bästa komplimang du fått? vet inte

Vilken person beundrar du mest av alla? Liinus

Någon maträtt du absolut inte kan tänka dig att äta? javet inte...

Pratar du ofta i telefon? Njae

Om ja; vilka pratar du mest med? Olika

Vad heter dina barn om du har några? Har inga

Coolaste dialekten är.. PITMÅL

Är du gift? Nej

Om inte; vill du gifta dig? Vet inte

Tycker du det är roligt att fylla år? Halverst

Den bästa födelsedagspresenten du fått: Vet itne

När fyller du år nästa gång? 24 januari 2009

Av Emelie - 23 juni 2008 13:56

PENGAR<3

Idag har jag städat bilen, då fick jag 50 spänn. Imorn ska jag måla bron och få 50 spänn till. Far om 8 dagar :O :O :O + festivalen. Ska typ inte åka så mycke, men jag ska åka den värsta iaf i år ;D Åkte inte den vid älven förra året. Men nu jäävlar. På söndag kommer Anna hem från Spanien med Fred :D:D:D:D Sen far jag den 1 juli....  + Att jag fick pengar av mormor idag också :] TACK<3 Ikv så kanske jag skulle vara med Sandra och Stina och nån mer kanske=)  Skriver mer sen!


/ememelie

Av Emelie - 23 juni 2008 13:45

Varför älskar jag sånt här?<33333333333333333333333333333333

Av Emelie - 23 juni 2008 10:10

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards