ememelie

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Emelie - 3 juni 2008 21:44

Nu har jag haft träning och jag måste ju bara säga att vi har världens sämsta stämning i laget. Och det är inte allas fel... Vissa vill till å med sluta, och då har gått för långt. Hur som helst gick det väl halverst bra iaf, vi sprang i början osv. Nu har jag fått min nya astmamedicin,en starkare som man tar morgon och kväll, + en vanlig som jag hade förut. Hoppas att det hjälper. Nu ska jag se lite på tv sen slagga, här är en bild på min buse=)

puss

:D

Av Emelie - 3 juni 2008 17:21

Idag hade vi franska på morronen, sen skolkör.  Sen hade vi matte, fick igen matteprovet som gick åt helvete. Ikväll har vi första träningen på B-Plan :D Grääääs<3 Det blir råbra, 1½ timmes träning också, det är ganska varmt men ändå. Det är första träningen på gräs och jag är sjukt peppad :D Nu känner jag att jag vill vara med Linus, hoppas jag kan vara med han imorn iaf. Han är verkligen värdlens bästa, och ingen kommer nånsin att komma i närhet av att göra mig lika lycklig som han gör mig. Den 12te juni har vi 10 månader, det känns helt overkligt, för bra för att vara sant. Han är för bra för att vara sann.


Nu ska jag och träna iaf PUSS

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards