ememelie

Alla inlägg den 6 juni 2008

mm

Av Emelie - 6 juni 2008 23:19

good

Av Emelie - 6 juni 2008 22:39

Okej, sammanfattning av kvällen :D Duschade och panikklippte till luggen för den hängen och slänger hur den vill i ansiktet, det syns inget men det blev bättre iaf. Sen for till Stina där hon och Richard var, sen kom Sandra, sen Elias som jag inte har varit med på evigheter. Aja, vi såg på 2½ men, Simpsons och Sova med fienden. Tvkväll kan man säga. Jag for hem kvart i 10 för att Anna far till Spanien i en månad imorn, så mamma ville att jag skulle komma hem och umgås med henne, och jag slutar ändå vid datorn? Vilken usel människa jag är. Hursomhelst, imorn ska jag vara med Linus, vi ska bada och se film :D Det kommer bli rååbra=)


Nu är som sagt tåget bokat som jag tjatat om huur många gånger som helst, men det kommer äääga. Kommer att ha ett fritidskort som dom har ordnat så jag åker gratis buss och tåg i hela Västra Götaland. Fetnice. Så vi ska tåga till Göteborg och gå på Liseberg och shoppa osv :D Också blir det Skara sommarland. ÅÅÅH 25 dagar kvar. Underbaart. Shoppa i Götet, GÖTT säger jag bara ;D Mina pengar kommer att gå åt hur fort som helst. Tack Aftonbladet för att ha gjort mig "ickepank". Pussar på er. Så jag är inte helt black iaf, det hade varit förjäävligt. Sen ska jag tjäna lite mer pengar å sådär :D Men nu ska jag se klart filmen. PUSS

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards