ememelie

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Emelie - 11 juni 2008 22:03

Ja, nu har 7C ätit hamburgare och spelat brännboll hela kvällen :D Känns sjukt att vi ska bli 8C redan... Lägger in 2 bilder här nere. Imorn äre skolavslutning och efter ska jag vara med Linus, 10 månader älskling. Du är allt för mig. Det bästa i mitt liv.


Men imorn äre iaf kl 18.30 i Landskyrkan som gäller, kom och kolla :D Men nu ska jag lägga in 2 bilder, sen skriver jag mer imorn, PUSS

Av Emelie - 11 juni 2008 15:12

idag började vi 9 så jag cyklade till skolan med Stinaa:) Sen såg vi Natt på Museét hela förmiddagen med 8C men godis och Kalle Sprätt. Sen hade vi lunch och efter det drog vi till Nordanå och körde emassa saker i grupper. Jag var med Stina, Jonte, Jennifer, Orapin,Jessica och Claudia. Vi kom typ sist men ja. Sen cyklade jag hem med Stina, Jonte och Oscar.


Ikväll ska vi tillbaks till skolan halv 6 och käka hamburgare och köra nå lekar elr nåt. plz brännboll. Om det regan (skulle inte förvåna mig) ska vi se film ist inne i hörsalen :D Och imorn är vi lediga på dagen, sen äre skolavslutning på kvällen. Vi i kören ska samlas kvart i 6 och avslutningen börjar halv 7. Vi ska vara med på båda 7ornas och 8ornas och 9ornas sen också. Också har jag och Linus 10 månader. Du är bäst i världen!<3 Sen på fredag ska jag till tandregleringen och tjata på tandläkarn att jag ska få ta bort min jävla räls. Är sjukt jävla less på den nu, skulle göra vad som helst för att få ta bort den. Aja nu ska jag inte skriva mer, skiver efter ikv och lägger in bilder från klasskvällen, PUSS :)

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards