ememelie

Alla inlägg under mars 2009

Av Emelie - 25 mars 2009 21:47

haha den här scenen är så klockren!

Av Emelie - 25 mars 2009 18:29

Av Emelie - 25 mars 2009 18:24

låten från dj ironik

Av Emelie - 25 mars 2009 17:38

Skola idag, var i kyrkan på SOn hela klassen och pratade med en präst, sen var det mentortid och sen lunch, franska, hål och NO :D NU ÄR DET INGEN VANLIG SKOLA PÅ 3 LÅNGA JÄVLA UNDERBARA VECKOR! Prao nästa på Hemmakväll med världens bästa Matilda, kommer bli kung!!!!

Sen nästa vecka har vi temavecka om arbetsliv, vilket kommer bli typ studiebesök osv, ingen vanlig skola den veckan så det är heeeel lugnt!

Sen är vi lediga den fredagen också, GR8!!!!!!!!!!!!!

Veckan efter det är det påsklov, då kommer det säkert hända massa roliga grejer, jag och Linke har funderat på att dra till Umeå maybe :D Sen kommer det bli massa annat, Anna fyller 19, fast hon är inte hemma då men, sen fyller Linus år den 12e :D<3 Kommer säkert vara massa med mina kära vänner och min käraste vän GR8 M8 NR1 aka Matilda Lindblom!

Det är inget på musikskolan ikv, så jag är ledig och de känns fuuuukkin' gr8!

Ska baka en kladdkaka ;$ Och se The Hottie and The Nottie, spela gitarr och duscha, alltså bara ta de lugnt för en gångs skull innan helgen och allt, för då far vi till Norsjö! PEPPA! Och imorn blir de vara med massa folk på kvällen och busa på lite :D Komemr nog bli kulkul :) Men nu ska jag inte skriva nåå längre. Förövrigt tog mina gratis sms slut idag men har nyss fyllt på nytt så 5000 sms nu så det är bara att smsa!!! Har du inte numret borde du inte ha de helr, PZ!

Av Emelie - 24 mars 2009 18:53

Om ett tag ska jag cykla iväg till Kaplan, ungefär så jag är där vid halv 8 elr nåt, sen ska jag och Linke dra till han :D Kändes fan kallt att cykla idag :( Menmen sånt får man ta ;) Imorn ska vi tydligen till kyrkan och typ fråga ut PrästOla om kristedomen osv, känner jag min klass rätt så kommer detta spåra och de kommer komma världens roligaste frågor, blir kul att se ;$


Slänger in denna 7kt sköööna dikt, remember Björneboy?


Vad är kärlek?
När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
När du fnissar som en liten flicka
När man känner nåt man can't deny
When the eagles fly,
over mountain high
När all oro är som bortblåst och försvunnen
När Simba återvänder i lejonkungen
När man bara drar replik för att slippa krångla
Min pappa är rik. Vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon tittar bak med huvet ut
då ser man gaalen ut
Det har egentligen inte hit att höra
det är bara en grej man kan göra.
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång
och vi satt på en parkbänk. Jag var kär. Hon drack rom.
När Elin sa att jag var det vackraste som finns,
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans
Våga styr som en kapten. Våga fall som ett löv
Våga chansa och se hur det går
Vad är fegt? Vad är mod? What is love?
Baby don't hurt me. Don't hurt me, no more
Från en afton som doftar lite YMCA
Tack Göteborg, ni är kärlek för mig

Av Emelie - 24 mars 2009 16:20

DRYG DAG, pallar inte skriva om skolan osv, men nu är jag hemma iaf och ska snart äta. IDAG ÄR MIN ENDA LEDIGA DAG, gz till mig och jag är typ fett trött, också stukade jag foten på träningen igår, inte de bästa inför Norsjö, hoppas det blir bättre innan iaf. Ikväll ska jag typ vara med Linus efter hans träning :D


Men nu ska jag äta nåt, är megahuungryyy, PZ!

Av Emelie - 23 mars 2009 19:03

fick typ en chock idag när jag såg en jätteliten tjej, vet inte hur gammal hon var, kanske gick i mellanstadiet elr naaaa som hade piercat överläppen. Asså det är ju många som har det typ på skolan, det är snyggt, men hon var ju så faaackin'  liten, det ser ju bara sjukt ut! amagaaad

Av Emelie - 23 mars 2009 18:42

GODDAG!

Måndag, vi hade NO på morron, gjorde typ några strukturer annars satt jag och Ida bara och byggde med en atomlåda :] KUL! Sen var det slöjd, är typ nästan klar med min kniv nu förfan, YES jag är inte sist! Sen var det lunch och efter det svenska, vi jobbade med boken om mig har skrivit typ 8 elr 9 kapitel nu och det ska vara minst 10 kapitel när vi kommer tillbaks från påsklovet som är v 16, så det är ju lugnt! Sen hade vi SO, de var megaflum och Olov vart sur när vi skulle se film ;$ Menmen, sen cyklade jag hem och det snöade mega(?) så jag såg ut som en snögubbe när jag kom hem, lagomt kul. Och nu har jag varit på stall1, de var megajobbigt och Hanna var borta så vi hade nån annan lärare. Om 75 min äre träning på Sörböleskolan och jag är jättetrött och har ont i benen, whinemode on! Nu ska jag duscha iaf.


Imorn äre då tisdag och sen går vi bara onsdag, FÖR VI ÄR LEDIGA TORSDAG OCH FREDAG! Känns hur jävla bra som helst för jag är så less på skolan, och på fredag far vi till Norsjö med laget.


Träningsläger i Norsjö

Hej, vi har planerat in ett träningsläger i Norsjö 27-28 Mars. Avresa Fredag ca:17,00 kommer hem Lördag kl ? Återkommer lite närmare med fler detaljer /Ledarna

Så det känns fett kul, de var kung förra gången vi var där och de kommer de säkert bli nu också med världens bästa tjejer :D Blir säkert nån match där också, förra gången mötte vi 2 dudelag och vi vann över en av dom, de var kulkul. Sen måste jag hinna vara med Linus också :*<3 Och på SÖNDAG! Då måste jag på gudstjänst och fixa stegen till konfirmationen... Har typ inga, så jag och Matilda ska kanske sjunga där, sen ska vi fara och äta nånstan på Max elr nåt och efter det dirr till Edda och kolla på Jontes DM-match, heja ;) Så det är min vecka iaf ;$ Men nu blir det duschen iaf, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards