ememelie

Alla inlägg under juni 2008

Av Emelie - 21 juni 2008 16:30

Nu har jag varit på coop, köpte litte godis och nu sitter jag och planerar kvällen, det blir Stina, Sandra, Richard och Jesper. Vi ska och äta på Dallas före så jag ska snart fara för vi ska äta vid 5=) Imorn har vi match mot Burträsk btw. Halv 5 på B-plan. Kom och kolla!


/ememelie

ey

Av Emelie - 21 juni 2008 15:21

Nu har jag iaf sett "Honey" sjukt bra film. Nu har jag 3 filmer kvar att se Beck - Det tysta skriket, Firewall och Walk the line. Det blir nog Beck ikväll tror jag. Och nu funkar mina sms igen också, laddade på 100 spänn till och då funkade gratis sms igen. Men nu ska jag byta om fårn mina lodiskläder och följa mamma till Coop.


/ememelie

Av Emelie - 21 juni 2008 00:13

JAG FÅR PANIK

JAG MÅSTE JOBBAJOBBAJOBBA OCH KÄNA PENGARPENGARPENGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!! TIBRO OM 10 DAGAR!?!?!??!?!?! CRAAAP. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NU SKA JAG SLAGGA

Av Emelie - 20 juni 2008 23:18

Jag älskar dig

Av Emelie - 20 juni 2008 22:26

Du är bäst

Av Emelie - 20 juni 2008 22:07

Nu har jag sett "The break-up" med Jennifer Aniston och Vince Vaughn. En sjukt rolig film som slutade som en riktig snyftare. Se den! Nu har vi pratat med Anna som är i Spanien och det blir att ta hem en hund ifrån hundgården. Den heter Fred och är sjukt söt :D Har sett bilder på han på internet, han är drygt 1 år och verkar verkligen vara en sjukt fin hund :D Han är adioptionshund än, men jag hoppas han kommer att bli kvar :D Längtar tills jag får träffa han, det är dock Annas hund och kommer väl flytta med henne när hon flyttar men jag längtar iaf. Inatt ska jag se Honey som jag hyrde idag. Idag har vi grillat osv och nu är mormor här också :D Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men vi får väl se=)  Här är iaf en bild på Fred :D PUSS

Av Emelie - 20 juni 2008 15:12

klicka fram "kontakter" och tryckner neråt knappen.
stanna efter ett tag och skriv in vad den stannade på


jag gillar : JonteA
jag heter : Per
jag vill flytta in hos : Yaoska
jag älskar mest : Hedich
sötast är : KsenisPenis
konstigast är : MatildaC<3
fulast är : Palten

hatar mest : SimonL
bäst i världen är : Linus (L)
vill vara med : Anananas
älskar att skatta med : Dajmen
tråkigast i världen : Fredde
snyggast är : JohannaGV
ska satsa på : ErikF
jag har en hemlighet med : Mormor

Av Emelie - 20 juni 2008 12:36

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards