ememelie

Alla inlägg under december 2009

Av Emelie - 12 december 2009 10:46

Bild tagen från Linneas blogg.

Igår var jag hos Lisa med Rebecka, Anna, Jenny, Alva, Emmy och Lisa. Vi gick till Ica och sen såg vi Idol ett tag. Efter det gick vi ut och träffade massor med annat folk. Bilder kommer förhoppningsvis senare, om jag hittar på andra bloggar. Mina är ej användbara(mobilkamera).


Idag ska jag och mina päron på secret mission. Efter det blir det nog lunch ute, det ryktades om det och sånt har jag inget emot. 20 i 12 ska vi fara, så det är bäst att jag stiger upp och gör mig klar nu!

Av Emelie - 11 december 2009 18:13

Duschade nyss och ska fixa håret, bestämma vilka kläder jag ska ha sen ska Rebecka komma hit. Vi har halvbestämt vad vi ska göra. Men det blir nog toppen i allafall. Är lite smått stressad, måste göra mig klar. Skriver mer senare!

Av Emelie - 10 december 2009 21:58

Här är från ikväll när Anna spelade in när jag sjöng.


Äta>film>sova


GOD NATT

Av Emelie - 10 december 2009 20:50

Hemma från showen nu. Har varit en grymt nervös dag, och man är så sjukt slut nu efter allt. Ska äta något nu sen sova och tagga morgondagen. Imorn är det för hela skolan, nervöst.


Lägger upp bilder senare, allt laggar (U)

Av Emelie - 10 december 2009 00:09

Mio står och skäller i vardagsrummet, våldtäktsman utanför fönstret? Hjälp.


Linus var här ikväll! Vi har pratat, sett Paradise Hotel och bara myst. Du är bäst älskling! Han for strax före 11 och efter det har jag packat inför morgondagen. Jag är nervös och ska sova. Sov sött!

Av Emelie - 9 december 2009 18:50

Kom just hem från stan. Köpte en tröja eller tunika, vad det nu är som jag ska ha imorgon på showen. Markerade axlar, paljetter och vadd. Blir nog super det där.


Linus kommer snart förhoppningsvis och vi ska nog göra gingerbreads. TOPPEN! Sen ikväll/inatt ska jag förbereda allt som jag ska ha med imorgon. Det är MYCKET saker kan jag lova. Så har egetnligen inte tid att skriva nu, men what to do. Skriver senare om jag får tid helt enkelt!


Av Emelie - 9 december 2009 15:26

VG PÅ SO:N! Jag är supernöjd. Redovisade även praoen idag. Tror att det gick ganska bra, inte dåligt iallafall. Kom nyss hem och jag cyklade hem utan vantar. Vad är det för datum idag? 9onde DECEMBER. Alltså ca 2 veckor kvar till julafton och det är fortfarande varmt väder ute.


Nu har vi fått tillbaks vår platt-tv också! Ska parkera i soffan och koppla in lappisen till tvn och se en film, bara för att se om det funkar. Sen ska jag en sväng på stan, ska fråga om Linus vill följa med och vara smakråd. Skorna ska lämnas tillbaks(Vill verkligen inte lämna tillbaks dom, men dom är en storlek för stora och lite för opassande till klänningen. MEN JAG ÄLSKAR DOM ÄNDÅ) och sen ska något snyggt köpas till imorn när det är luciashow. Även vita tights att ha under luciaskjortan.


JAG HAR TON MED SAKER ATT FIXA!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards