ememelie

Alla inlägg under december 2009

Av Emelie - 20 december 2009 18:45

Lady Gaga - Christmas Tree

Haha, vad tycker ni om Lady Gaga's jullåt? Klatchig...

Av Emelie - 20 december 2009 17:23

"Vet du vad det är för skillnad mellan könssjukdomar och Pokemon-kort?"

- Jo, det är ju inte ballt förrän du har alla.


Det här skämtet verkar vara poppis att skicka runt inom min klass. Har fått 3 st nu på sms. Det sög, bara så ni vet.


Har varit och tränat nu, vi var 2 st. Som vanligt jag och Carre. Nu blir det inga mer träningar det här året och ja, vi får väl se hur det blir sen. Frågan är vad man ska hålla igång med sen om inte träningarna fortsätter... Ska baka nu med mamma, hade lovat att hjälpa till. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske en myskväll bara. Ska flytta om i rummet, min ena säng ska Anna sova i. Så det blir en julstädning. Uppdaterar senare.

Av Emelie - 20 december 2009 13:09

Såhär ser det ut på mitt köksbord just nu. Slå in julklappar är svårt... Men nu är TYP allting gjort, och det känns nice. Har eventuellt någon julklapp kvar att köpa, får fixa det imorgon.


Nu ska jag äta lunch, sen blir det Ica Kvantum och efter det julbak. Sen blir det kanske träning ikväll. Vi brukar vara sisådär 2 st på träningen så ibland finns inte peppen. Men det blir nog att fara dit.



Av Emelie - 19 december 2009 19:24

Ja, ska sammanfatta min dag. Vaknde halv 10, duschade och fixade mig. Sen bar det av till Linus, skulle lämna tillbaks cykel och cykelnnyckeln som jag fick låna igår, riktigt gulligt. Så jag gick upp till han och vi låg och myste i sängen ett tag, för han låg och sov när jag skulle komma förbi och lämna nyckeln. Efter det skulle jag vidare till stan och leta resten av julklapparna. CHECK! Känns sjukt skönt. Flera hundra kronor fattigare är man nu.


Mamma kom och hämtade mig 2, sen for jag hem och åt och packade badgrejer. For och simmade på Edda med min mor, bastade och gjorde ansiktsmask, hela köret. Åkte hem och åt middag. NU sitter jag här ett bra tag senare och gör ingenting. Planer för kvällen? Kanske var folk taggade på att göra något. Vi får se vars jag hamnar.


Antal dagar kvar tills Anna kommer hem: 3 dagar

Antal dagar kvar tills julafton: 5 dagar


TAGGA LIVET! Eller inte, jag orkar inte med detta hus. Ha en bra kväll!

Av Emelie - 19 december 2009 02:07

For till Linus vid 2 idag. Vi satt bara och myste ett tag, kollade på OTH. Sen gjorde vi oss klara för att fara på stan. Nu är dom flesta julklapparna köpta! Känns skönt. Vi var på stan till 6 ungefär, då for vi hem till Linus och åt, supergott! Efter det gick vi till Hemmakväll och lämnade igen en film, och sen träffade vi Rebecka och Antonia! Vi gick in till Agge, sen vidare till Karamelltåget och efter det film. Super!


Kom just hem i allafall, fick låna Linus cykel för det var tänkt att jag skulle gå hem... Tack älskling<3


Jag har världens finaste kille. På allvar. Du gör mig glad exakt VARJE dag, även när allt känns som sämst. Du är verkligen allt för mig, allt jag behöver. Jag älskar dig Linus, så otroligt mycket!

Av Emelie - 18 december 2009 15:55

Pallar inte




Sitter hos Linus, han är i duschen. Vi ska snart in till stan och jag ska köpa julklappar. Vet inte vad som händer sen, får se. Uppdaterar senare.

Av Emelie - 18 december 2009 11:52

Erik Grönwall - Higher

 

Bara för att det var så jävla stämning när dom spelade den igår på julshowen.


Ja, julshowen då. For dit vid 10 över 6, då var alla redan där ungefär. Så då träffade man alla, riktigt stiliga och snygga var alla. Fram till 7 var det "disco", sen började 9ornas show då som innehöll film, nomineringar och modeshow som representerade varje lag. Vi var sportlaget, såklart.


Senare var det lärarnas show, som var Körslaget. Snyggt byggt, fräsig kärra. Näe, men den var också helt okej. Ont-test hade dom med, hur ont det tar att smälla en råttfälla på tungan, vaxa benen osv. Sen fortsatte discot och 9orna fick gå ut sist. Efter att vi hade tagit oss ut så gick vi till Max några stycken och åt pommes, sen blev det att fara hem ett bra tag senare.


IDAG! Så ska jag nog på stan. Har inte gått upp än och vågat kolla hur kallt det är ute. Får väl kriga på cykel, böna och be om skjuts eller ta bussen, får se. Sen ikväll ska jag vara med Linus, och vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra, men det kommer bli suuuper!


OCH VET NI! Om 4 dagar kommer Anna hem från London! Hon stannar i ungefär en vecka, tror jag att det var. Hon ska tillbaks innan nyårs hur som helst. Men jag är supertaggad, kommer bli jättekul.


Nu ska jag ta mig upp känner jag, och börja göra mig klar inför dagen.



Av Emelie - 17 december 2009 16:09

Nu är det jullov, PÅ RIKTIGT! Känns otroligt skönt. Har varit en slapp dag, bara film och fått betyg. Har numera 10 VGn, känns väl helt okej! Resten G då.


For på stan direkt efter skolan, köpte plattång och BH, precis som planerat. Fick skjuts hem av pappa, var inte supertaggad på att cykla hem i 16-. Nu ska jag börja göra mig klar lite smått, far härifrån 18:00 och sen spenderas kvällen på E4an. Måste ha mycket tid till att göra mig klar, allt ska göras SUPERNOGGRANT. Kameran ska med så bilder blir det nog senare ikväll/inatt.


Ska äta något nu, uppdaterar senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards