ememelie

Alla inlägg under juli 2009

Av Emelie - 10 juli 2009 18:09

Extrem snygga bilder från igår. JA vi körde moppe i spöregn i extremt fula långcash och alltmänt fula grejer. No style, no fashion, no makeup

Av Emelie - 10 juli 2009 14:20

Fyfan va ni är tråkiga, svårt att ställa en fråga? PUSSYS! FRÅGA!!!!!!


Har ätit och packat massa och jag var uppe till 5 inatt så jag är sjukt trött, ska bara chilla idag nu på dan, sen ikv ska jag kanske vara med några tror jag. Nu ska jag äta kexchoklad, suck on that bitches! PZ



Av Emelie - 10 juli 2009 03:12

Sitter här då liksom med Matilda. Vi har spelat massa spel, ätit chips, popcorn och allt möjligt som man kan smälla i sig en torsdagkväll. Eller ja, det är ju egentligen fredag idag, HIHI! Sitter och lyssnar på peppmusik. Eller Matilda ligger i sängen med sin laptop och försöker sitta ett skönt sätt att sitta på, hon tappade datorn, tappade mössan och kunde inte ta upp en kudde, goood job. Man börjar bli lite trött nu känns det som...


Idag, fredag då. Alltså far jag till Gothia imorn, TJING! Och sen nästa vecka Kroatien? Fullspäckat? JA! Men så ska väl livet vara antar jag. Idag ska jag på stan och köpa the last things inför resan och sånt. Packningen är nästan klar, yeah grattis till mig.


Under veckan jag är borta får nog Linus ta och gästblogga lite här... Ska fråga om han har lust, han var ju så duktig förra gången älsklingen så om han vill så får han ju gärna det :* Men nu ska jag vara lite social känner jag, PZ!

Av Emelie - 10 juli 2009 03:12

Sitter här då liksom med Matilda. Vi har spelat massa spel, ätit chips, popcorn och allt möjligt som man kan smälla i sig en torsdagkväll. Eller ja, det är ju egentligen fredag idag, HIHI! Sitter och lyssnar på peppmusik. Eller Matilda ligger i sängen med sin laptop och försöker sitta ett skönt sätt att sitta på, hon tappade datorn, tappade mössan och kunde inte ta upp en kudde, goood job. Man börjar bli lite trött nu känns det som...


Idag, fredag då. Alltså far jag till Gothia imorn, TJING! Och sen nästa vecka Kroatien? Fullspäckat? JA! Men så ska väl livet vara antar jag. Idag ska jag på stan och köpa the last things inför resan och sånt. Packningen är nästan klar, yeah grattis till mig.


Under veckan jag är borta får nog Linus ta och gästblogga lite här... Ska fråga om han har lust, han var ju så duktig förra gången älsklingen så om han vill så får han ju gärna det :* Men nu ska jag vara lite social känner jag, PZ!

Av Emelie - 10 juli 2009 03:12

Sitter här då liksom med Matilda. Vi har spelat massa spel, ätit chips, popcorn och allt möjligt som man kan smälla i sig en torsdagkväll. Eller ja, det är ju egentligen fredag idag, HIHI! Sitter och lyssnar på peppmusik. Eller Matilda ligger i sängen med sin laptop och försöker sitta ett skönt sätt att sitta på, hon tappade datorn, tappade mössan och kunde inte ta upp en kudde, goood job. Man börjar bli lite trött nu känns det som...


Idag, fredag då. Alltså far jag till Gothia imorn, TJING! Och sen nästa vecka Kroatien? Fullspäckat? JA! Men så ska väl livet vara antar jag. Idag ska jag på stan och köpa the last things inför resan och sånt. Packningen är nästan klar, yeah grattis till mig.


Under veckan jag är borta får nog Linus ta och gästblogga lite här... Ska fråga om han har lust, han var ju så duktig förra gången älsklingen så om han vill så får han ju gärna det :* Men nu ska jag vara lite social känner jag, PZ!

Av Emelie - 9 juli 2009 18:11

Av Emelie - 9 juli 2009 15:44

Ikväll ska jag iaf vara med min kära Matilda, vi ska nog bara chilla och mysa. Kanske spela Harry Potter också :] Blir nog super!Nu har jag iaf börjat min packning, det är tufft hur jag ska rymma allt, även fast min väska är G I G A N T I S K, bokstavligen. Har fått ner sovgrejer och sånt iaf och rätt mke kläder, puuh. Cuper är fan tufft att packa till, viktigt att man inte glömmer något. Ska börja packa fotbollsgrejerna nu.


  • Grått matchställ
  • Svarta + blåa strumpur
  • Benskydd
  • Sportbh
  • Vattenflaska
  • Astmaspray
  • Fotbollsskor

Tralala på Lördag bär det av! Alltså iövermorn, SHIT! Hoppas tågresan blir kul iaf. Kommer spenderas med Sandra och vårat trevliga tågsällskap. Inte mycket sömn tror jag att det blir :]ASSÅ INGEN KAN FATTA HUR TAGGAD JAG ÄR, går inte att beskriva med ord :] Hoppas bara min fot och sådär jobbar med mig så jag kan spela mycke.


Nu ska jag sätta mina kameror på laddning och fortsätta packa. Om ni undrar över kameror så har jag med mig en liten Sony Cyber Shot och en större Olympus SP, för blixten på Olympus jobbar inte med mig så den har kajkat, usch och fifan. Och den lilla älsklingen ska med på Liseberg och sånt där där min Olympus lever farligt!

Blir nog toppen iaf, tagga brudar! Nu ska jag återgå till min packning, PZ!


Av Emelie - 9 juli 2009 14:18

Satt i min ro och såg på tv när mamma ringer: "EMELIE! Det kommer en som ska laga kranen i toan, du måste städa på toan och hjälpa han, du måste vara hemma i eftermiddag!" KUL!!?!??!?! Så nu kom han nyss hit och ska laga och han frågade lite grejer om varmvattenmätare och sånt, KAN JAG? MEN NEJ! ÅÅÅÅ!


Nu har jag börjat packa inför Gothia, sovgrejer, kudde, madrass och sovsäck, ÄR SÅ SJUKT TAGGAD. Funderar bara hur jag ska rymma allt. Min väska tar typ upp en hel sovvagn, kuuul. Jaja, ska fortsätta packa! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards