ememelie

Alla inlägg under juli 2009

Av Emelie - 5 juli 2009 20:03

Har tråååk just nu, inom en snar framtid kommer jag iaf brumma iväg till Linus, sen vidare nånstans? Vet inte riktigt vars alla skulle vara men allt löser sig nog :D Sen sa mamma innan hon for ut och sprang att jag inte fick vara ute så länge ikv eftersom att jag har träning 10:00 - 11:00 imorn, men hell nooo, klart jag kommer vara ute. 10 är ändå inte överdrivet tidigt, elr okej rätt så men jaja. Nu har Linus ätit så nu brummar jag iväg! PZ

Av Emelie - 5 juli 2009 18:44

Äter mammas jordgubbspaj, jordgubbar i all ära, men VARFÖR är pajdeg så sjukt gott? Asså jag menar kan man inte bara göra en pajpaj men bara pajdeg? Inget personligt mot jordgubbarna för det är MEGAgott, men pajdeg, mmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!


Nu ska jag sminka mig och sen ska jag förbi Linke och sen drar vi vidare och är med Viktor, Korre, Frida, Ida och Anton tror jag att det var, trevligttrevligt. Får väl se vad vi hittar på, blir nog kung :D Så nu måste jag skynda mig lite känner jag, PZ!

Av Emelie - 5 juli 2009 16:19

Om 6 dagar far vi till Gothia, tåget går 22:46 som jag skrev i ett annat inlägg. Och på dagen när vi far så vill jag då spendera så mycket tid som möjligt med Linus, så vi ska äta och sånt där. Haha asså jag vet seriöst inte hur jag ska klara mig utan han så länge, sen Kroatien i en vecka efteråt, det kommer kännas som att vi inte har varit med varann på år. Tänker lägga in hur mycke pengar som helst på mobilen så jag kan ringa och prata med han massor :] Men nu börjar det vankas mat i köket, KÖTT! Ska nog duscha före om jag hinner, sen ska jag vara med Linus :* PZ

Av Emelie - 5 juli 2009 15:54

TRALALA håller på att ladda ner The Uninvited, om det lyckas eftersom att det har laggat jättemycke... Så jag får inte hoppas för mycket nu, MEN VILL VERKLIGEN HA DEN FILMEN :( Nog för att det kommer ta ett bra tag men det har redan börjat lagga så ingen film för min del verkar det som.


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar sen, ska äta middag också, ingen aning om vad det blir men jag vet att mamma har gjort en jordgubbspaj, mjau! Men nu ska jag prata med Linus och bestämma om ikv och sådär. ÅÅÅÅ nu har det börjat ladda ner igen och snart kommer de väl dampa igen! VAFAN UTORRENT SUX! pz

Av Emelie - 5 juli 2009 13:25

Hittade bilder från Stinas blogg

Helt sjuuuukt länge sen känns det som.

Jag, Sandra, Stina, Matilda och Sara. Sommaren 07 var kung!

Klicka f�r att st�nga bilden

Haha samma sommar som där uppe...

Klicka f�r att st�nga bilden

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHA ASSÅ JAG KAN INTE FATTA ATT DET DÄR ÄR JAG! Riktigt stora och zötaaaaa

Klicka f�r att st�nga bilden


Av Emelie - 5 juli 2009 13:06

Okej, blev ingen tidig kväll faktiskt. Låg och smsade till cirkus 3 med världens bästa Linus och sen råkade jag somna :] Kan helt klart bero på att jag såg en sjukt dålig film...


Hur som helst vaknade jag ungefär nyss, är rätt pigg idag iaf. Nu på dagen vet jag inte vad jag ska göra, fara ut och springa tror jag. Och ikväll ska jag vara med Linus, vi har inte planerat nåt att göra så vi får väl se vad vi gör helt enkelt, blir jättebra som vanligt :*<3


Är det bara jag som känner mig SJUKT bitterfitta på vädret? Asså det är juli nu och det är grått och typ vinter. Hur kallt som helst så man kan inte dra och bada elr nåt, vad hände med dom 34 graderna som var för nån helg sen? Åååååå så sur jag blir. Hoppas det blir bättre snart iaf.


Nu ska jag kolla runt på bloggar och sen ska jag nog släppa datorn, ett tag iaf :$ PZ!

Av Emelie - 5 juli 2009 00:47

Just ja, ny omröstning, CHECK IT OUT! ---------------------------->

Av Emelie - 5 juli 2009 00:42

Nu har jag fastnat vid datorn, IGEN. Okej nu blir det sängen på riktigt, inte sova, men se film/tv/smsa OCH ALLT DET. Gonatt!!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards